Współpraca ZPM Biernacki z siecią hipermarketów Kaufland

Plakat BeefMaster

fot. ZPM Biernacki

Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki podpisał umowę o współpracy z siecią sklepów Kaufland w Polsce. W ramach zawartej umowy – w ponad 150 marketach Kaufland – pojawiły się pierwsze produkty pod marką BeefMaster (rostbef surowo – wędzony i szynka wołowa).

Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, sukcesywnie wprowadzamy nasze produkty do sieci handlowych w Polsce. Poprzez współpracę m.in.: z siecią Kaufland zamierzamy wypromować kulturę spożycia wołowiny w naszym kraju. W Polsce średnie spożycie wołowiny na jedną osobę wynosi około dwóch kilogramów. Dla porównania we Francji to czterdzieści kilogramów. Tak duża dysproporcja to wynik między innymi tego, że oferta produktowa na krajowym rynku obecnie nie zaspokaja potrzeb konsumentów.  Wprowadzenie na rynek produktów konfekcjonowanych i kulinarnych pod marką BeefMaster, połączone z  promocją jest w stanie spełnić oczekiwania rynku, a także zmienić preferencje konsumentów, poprzez zachęcenie klientów do spożywania zdrowej, wysokojakościowej, polskiej wołowiny.

– mówi Tomasz Kubik, Prezes ZPM Biernacki.

Produkty z linii BeefMaster to najwyższej jakości wyroby z mięsa wołowego. Są wytwarzane na nowoczesnych urządzeniach, dostarczonych przez światowych liderów technologii produkcji i pakowania mięsa. Zaprojektowano również odpowiednie opakowania i ich grafikę. Produkty z tej linii są dedykowane zarówno dla klientów indywidualnych, jak i kanału HoReCa.

ZPM Biernacki

1 koment.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.