Delecta reklamuje Babeczki Nadziane (wideo)

Delecta Babeczki Nadziane

20 lutego br. Delecta startuje z produktową kampanią reklamową nowej linii Babeczek Nadzianych budyniem. Działania potrwają do końca marca i obejmą telewizję, VOD, Internet oraz prasę kobiecą. Kreacje do kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa.

Oś komunikacji stanowi nowy produkt – linia Babeczek Nadzianych Delecta, wprowadzona jako unikalny na rynku koncept babeczek do samodzielnego wypieku z nadzieniem budyniowym instant.

Konwencję spotów reklamowych osadzono w kontekście nowej platformy komunikacyjnej Delecty, wykorzystującej wizerunek jeżowej rodziny. Sympatyczne jeże podpatrują z ogrodu ludzką rodzinę w codziennych, spontanicznych sytuacjach.

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowym produkcie w ofercie oraz wzmocnienie wizerunku rodzinnej i inspirującej marki Delecta.

Emisje spotów zaplanowano głównie w stacjach należących do: TVP, TVN, Polsat, At Media. Reklamy prasowe pojawią się w miesięcznikach i dwutygodnikach prasy kobiecej.

Kreacje spotów i ogłoszeń prasowych opracowała agencja DDB Warszawa. Media do kampanii zakupił Starcom. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

Reklama TV:

Delecta

4 koment.

  • 3 sty 2024 | URL komentarza | Odpowiedz

    Bardzo przyjemna reklama. Uwielbiam ją!

  • 28 mar 2020 | URL komentarza | Odpowiedz

    Bardzo fajna reklama, nie jak te inne RTV EURO badziewie, już nie wspominając o wkurzającym gościu. Takie reklamy jak ta powinni teraz puszczać a nie jakieś wkurzające.

  • 28 mar 2019 | URL komentarza | Odpowiedz

    Nawet po kilku latach tą reklamę ogląda się z uśmiechem na twarzy.

  • 5 kwi 2013 | URL komentarza | Odpowiedz

    Uwielbiam tą reklamę! Humor od razu mi się poprawia 🙂

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.