Bourbon Jim Beam Honey to już trzeci innowacyjny produkt z rodziny Jim Beam wprowadzany na polski rynek w 2012 roku. W marcu marka zaoferowała konsumentom napój z kategorii RTD – Jim Beam White & Cola, a w kwietniu – Bourbon z dodatkiem soków z owoców czarnej wiśni Red Stag.
Jim Beam Honey łączy tradycyjne dla marki smaki wanilii i dębu z naturalną słodyczą miodu, tworząc nowy, zaskakujący smak. Sekretem produktu jest naturalny miód – Jim Beam Honey to obecnie jedyny bourbon wykorzystujący ten naturalny składnik. CEDC spodziewa się dalszego wzrostu kategorii smakowych whiskey, na rzecz którego przemawia sukces wprowadzonej niedawno marki: Red Stag.
Tak jak przewidywaliśmy Red Stag by Jim Beam czyli bourbon z dodatkiem naturalnych soków z owoców czarnej wiśni, jest sprzedażowym hitem. Wprowadzony pod koniec kwietnia 2012 juz dziś zbliża się do osiągnięcia rocznych planów sprzedaży. Idąc za ciosem chcemy jak najszybciej powtórzyć ten sukces tym razem z Jim Beam Honey.
– mówi Zuzanna Łatacz, młodszy kierownik marki Jim Beam.
Jim Beam Honey, który jest połączeniem miodu zrównoważonego delikatną nutą whiskey przyjemnie zaskoczy nie tylko wieloletnich miłośników bourbona, ale także będzie odkryciem dla osób, które po raz pierwszy stykają się z tą kategorią. Najlepiej smakuje w czystej postaci lub na lodzie.
Marka trafi do sklepów handlu nowoczesnego i tradycyjnego w połowie sierpnia. Rekomendowana cena detaliczna to ok. 74 zł.
Jim Beam Honey, dostępne opakowania: 0,7l, zawartość alkoholu 35%.
CEDC