Już 2 lipca Grupa Żywiec rozpoczyna kampanię reklamową dla nowego piwa ze swojego portfolio – Radler Warka. Orzeźwiający mix piwa i cytrusowej lemoniady pojawi się w telewizji i mediach cyfrowych.
Aktywacja digital
Na początku czerwca na polskim rynku pojawił się kultowy Radler od Grupy Żywiec. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy kampania oparta na działaniach digitalowych, w szczególności na Facebooku, gdzie od 18 czerwca można znaleźć profil Radler Warka https://www.facebook.com/Radler.Warka
Kolejna odsłona w TV
2 lipca w telewizji pojawił się 30’ spot reklamowy Radler Warka, nad którego realizacją czuwała agencja strategiczna JUST, a za produkcję odpowiedzialny był Dom Produkcyjny Film Produkcja Sp. z o.o. „Ruszamy z emisją spotu na początku lipca i będziemy obecni przez całe wakacje. Nie wykluczamy jednak możliwości kontynuowania kampanii.
– dodaje Monika Czarnota, Junior Brand Manager z Grupy Żywiec.
Emisja spotu została zaplanowana w TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz w wybranych kanałach telewizji tematycznej. Za planowanie i zakup mediów odpowiada OMD Media Direction.
Kampania telewizyjna będzie prowadzona równolegle z przygotowanymi przez agencję Hypercrew działaniami interactive. Całość aktywacji dopełniają aktywności PR oparte na budowaniu relacji nowej marki z dziennikarzami oraz blogerami, czym zajmuje się agencja 247PR.
Pierwszy etap kampanii ma charakter informacyjny: Jej celem jest przedstawienie konsumentowi Radlera, poprzez wyeksponowanie jego kluczowych cech i benefitów.
– podsumowuje Monika Czarnota.
Spot można obejrzeć pod linkiem:
http://radler.pl/#/zobacz-spot
Grupa Żywiec