Radler Warka w orzeźwiającej kampanii

Radler Warka - spot reklamowy

fot. Grupa Żywiec

Już 2 lipca Grupa Żywiec rozpoczyna kampanię reklamową  dla nowego piwa ze swojego portfolio – Radler Warka. Orzeźwiający mix piwa i cytrusowej lemoniady pojawi się w telewizji i mediach cyfrowych.

Aktywacja digital

Na początku czerwca na polskim rynku pojawił się kultowy Radler od Grupy Żywiec. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy kampania oparta na działaniach digitalowych, w szczególności na  Facebooku, gdzie od 18 czerwca można znaleźć profil Radler Warka https://www.facebook.com/Radler.Warka

Kolejna odsłona w TV

2 lipca w telewizji pojawił się 30’ spot reklamowy Radler Warka, nad którego realizacją czuwała agencja strategiczna JUST, a za produkcję odpowiedzialny był Dom Produkcyjny Film Produkcja Sp. z o.o. „Ruszamy z emisją spotu na początku lipca i będziemy obecni przez całe wakacje. Nie wykluczamy jednak możliwości kontynuowania kampanii.

– dodaje Monika Czarnota, Junior Brand Manager z Grupy Żywiec.

Emisja spotu została zaplanowana w TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz w wybranych kanałach telewizji tematycznej. Za planowanie i zakup mediów odpowiada OMD Media Direction.

Kampania telewizyjna będzie prowadzona równolegle z przygotowanymi przez agencję Hypercrew działaniami interactive. Całość aktywacji dopełniają aktywności PR oparte na budowaniu relacji nowej marki z dziennikarzami oraz blogerami, czym zajmuje się agencja 247PR.

Pierwszy etap kampanii ma charakter informacyjny:  Jej celem jest przedstawienie konsumentowi Radlera, poprzez wyeksponowanie jego kluczowych cech i benefitów.

podsumowuje Monika Czarnota.

Spot można obejrzeć pod linkiem:
http://radler.pl/#/zobacz-spot

Grupa Żywiec

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.