Asseco Business Solutions usprawni zarządzanie w kanale dystrybucji firmy Rieber Foods Polska, która jest jednym z wiodących graczy na polskim rynku FMCG. Producent artykułów spożywczych takich marek jak Delecta czy Zagłoba podpisał z Asseco BS umowę na wdrożenie platformy komunikacyjno-integracyjnej Connector, umożliwiającej wymianę danych handlowych pomiędzy producentem a współpracującymi z nim dystrybutorami.
Platforma Connector pozwoli Rieber Foods Polska na przyspieszenie wielu procesów związanych ze współpracą z dystrybutorami odsprzedającymi produkty firmy do punktów detalicznych. Jej zadaniem będzie automatyzacja procesów obsługi zamówień, dostarczanie danych o stanach magazynowych i odsprzedaży towaru, optymalizacja własnych poziomów zapasów Rieber Foods Polska oraz zapobieganie nadmiernym zapasom u dystrybutora.
Platforma wymiany danych Connector pomoże nam zacieśnić współpracę z partnerami handlowymi i ponadto przyniesie także konkretne korzyści biznesowe, zarówno naszej firnie jak i dystrybutorom. System pozwoli nam również na lepsze planowanie zasobów produkcyjnych oraz szybsze reagowanie na wszelkie zmiany związane ze zmieniającym się zapotrzebowaniem na nasze produkty przez sieć dystrybucyjną. Będziemy mogli również mieć bieżący obraz bazy punktów sprzedaży detalicznej, znać ich potrzeby oraz trendy rynkowe.
– mówi Jarosław Krysiński, Sales Development Director z Rieber Foods Polska S.A.
Platforma Connector to jedno z najbardziej popularnych rozwiązań integracyjnych na polskim rynku. Dzięki dynamicznie zwiększającej się liczbie wdrożeń przez system przechodzi miesięcznie ponad 23 miliony komunikatów wymienianych pomiędzy kilkudziesięcioma producentami a siecią prawie dwóch i pół tysiąca oddziałów dystrybucyjnych oraz sklepów kanału nowoczesnego.
Wśród firm, które korzystają z platformy Asseco Business Solutions znajdują się m.in. Ferrero, Perfetti Van Melle, Herbapol-Lublin, FoodCare, Lotte Wedel, Maspex, Tchibo czy Nestle.
Asseco Business Solutions