Retail Summit 2025 za nami. Frisco.pl ponownie z tytułem „Retailer of the Year”

W dniach 15-16 kwietnia 2025 r. w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie, odbyła się 16. edycja branżowego kongresu Poland and CEE Retail Summit, który organizowany jest przez firmę European Conferences United. To od lat największe tego typu wydarzenie branży retail w Polsce.

Retail Summit 2025 - galaZ roku na rok kongres przyciąga większą liczbę uczestników. W tegorocznej edycji Retail Summit udział wzięła ponownie rekordowa liczba uczestników. W dwudniowym wydarzeniu udział wzięło ponad 3000 uczestników i ok. 400 prelegentów z branży retail.

Nagroda “Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” jest jedynym wyróżnieniem na polskim rynku przyznawanym sieciom detalicznym i hurtowym przez ich dostawców. Jej celem jest wyróżnienie sieci detalicznych oraz hurtowych, działających w poszczególnych formatach na polskim rynku. Szczególnie takich, z którymi producentom FMCG najbardziej opłaca się współpracować.

Podczas uroczystej wieczornej gali 15 kwietnia zostały wręczone nagrody Retailer of the Year przyznane w wyjątkowy sposób przez firmę NielsenIQ, a statuetki wręczał Casper Haring, CEO firmy European Conferences United.

Laureaci Retail Summit 2025

  • Nagroda główna Retailer of the Year – wybrany przez dostawców
    Zwycięzca: Frisco.pl
  • Sieci Multiformatowe
    Zwycięzca: Kaufland
  • Dyskonty
    Zwycięzca: Lidl
  • Hurtownicy i Dystrybutorzy
    Zwycięzca: Selgros Cash&Carry
  • Sklepy małego formatu, Convenience
    Zwycięzca: Żabka
  • Supermarkety, Proximity
    Zwycięzca: Intermarche
  • e-markety
    Zwycięzca: Frisco.pl
  • Nagroda specjalna Sustainable Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców
    Zwycięzca: Carrefour

W drugiej części rozdania nagród w ramach Sustainability Awards for Retail 2025, której partnerem została firma Henkel, wyróżnienia odebrały firmy:

  • Lidl (Sustainable Leadership & Excellence Category)
  • Makro (Commercial Initiatives Category)
  • Castorama (Operational Improvements Category)

Przegląd Handlowy już po raz 11. miał okazję objąć swoim patronatem to niezwykle ważne wydarzenie branżowe. Przegląd Handlowy reprezentował nasz CEO, Mirosław Szul.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.