Marka Eduscho ruszyła z nową kampanią promującą kultową żółtą kawę Family pod hasłem: „Nowe opakowanie, ten sam smak!”. Działania prowadzone są w ogólnopolskich mediach, prasie, Internecie oraz z udziałem influencerów i znanych osobowości telewizyjnych. W kampanii biorą udział m.in. Krzysztof Ibisz, Katarzyna Dowbor i Joanna Koroniewska-Dowbor, a przekaz dotrze do ponad 4 milionów Polaków.
Żółte Family – kawa, która łączy pokolenia
Kawa Eduscho Family towarzyszy Polakom od lat, będąc symbolem rodzinnych spotkań i codziennych rytuałów. Choć teraz występuje w nowym, przyciągającym wzrok opakowaniu, zachowuje ten sam dobrze znany smak i aromat.
Kawa Eduscho Family łączy pokolenia i często jest nieodłącznym elementem spotkań, co podkreślamy w naszej najnowszej kampanii. Celem aktywacji jest przypomnienie konsumentom, że Eduscho Family to nadal ta sama kawa, którą znają i kochają – teraz w nowoczesnym opakowaniu, łatwiejszym do znalezienia na półce.
– mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.
Kampania wielokanałowa z udziałem influencerów i mediów
Kampania obejmuje szeroką obecność w telewizji (prognozy pogody, programy śniadaniowe, seriale), a także w mediach drukowanych i społecznościowych. W kwietniu i maju działania rozszerzą się o influencer marketing z udziałem lubianych twórców, takich jak Jaś Dąbrowski, O Matko i Córko oraz Ula Grotyńska.
Znane twarze kampanii będą nie tylko promować Eduscho Family, ale również zachęcać do spróbowania innych wariantów marki, jak np. Caffè Crema czy Espresso Intenso.
Kawa jako rytuał bliskości
Kampania podkreśla znaczenie wspólnego picia kawy jako sposobu na budowanie relacji i uważne spędzanie czasu z bliskimi.
We współczesnym świecie, w którym tak wiele się dzieje, Polacy dostrzegają, że jakość relacji jest wartością nie do przecenienia. Rytuał wspólnego picia kawy to moment uważności na drugiego człowieka, łącznik międzypokoleniowy, który sprzyja rozmowom, zarówno o codzienności, jak i o sprawach ważnych.
– mówi Katarzyna Krzywicka-Zdunek, socjolog.
Nowe opakowanie – ta sama jakość
Włączenie żółtego Family do marki Eduscho to krok, który podnosi widoczność produktu na półce i ułatwia jego odnalezienie przez klientów.
Nowa szata graficzna jest spójna z identyfikacją wizualną marki Eduscho, przyciągając uwagę nowoczesnym, ale rozpoznawalnym wyglądem.
Tchibo Warszawa