Lorenz wprowadza nową ramę komunikacyjną: „Lorenz. W naszych rękach”

Lorenz w naszych rękachFirma Lorenz, właściciel marek takich jak Crunchips, Curly czy Monster Munch, zaprezentowała nową ramę komunikacyjną pod hasłem „Lorenz. W naszych rękach”.

To kreatywny koncept, który łączy budowanie świadomości marki korporacyjnej Lorenz z wizerunkiem poszczególnych marek oraz ich działaniami z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

Symbolika rąk – kluczowy element nowej strategii

Hasło przewodnie odwołuje się zarówno do codziennego kontaktu z produktami Lorenz, jak i do odpowiedzialności, którą każdy z nas trzyma w swoich rękach.

Dłońmi otwieramy paczki przekąsek, dzielimy się nimi, a jednocześnie symbolizują one sprawczość i odpowiedzialność za wybory. Naszą misją jest zachęcenie konsumentów do dokonywania lepszych wyborów i pokazywanie zmian na lepsze”

– tłumaczy Anita Gwizdek, Senior Marketing Manager Lorenz.

CSR w centrum działań

Nowa rama komunikacyjna łączy w sobie dwa kluczowe elementy strategii Lorenz:

  • Radość życia, jaką niosą przekąski w codziennych chwilach,
  • Odpowiedzialność za człowieka i środowisko.

W ramach tej strategii Lorenz wprowadza w komunikacji nowe ikony, takie jak:

  • „Mniej soli”,
  • „Niesmażone”,
  • „Mniej plastiku”,
  • „Well-being”.

Jak podkreśla Aleksandra Paciorek, Senior Brand, PR and Corporate Communication Lorenz, ikony te odzwierciedlają cele i działania firmy w zakresie CSR oraz promują świadome wybory konsumentów.

Kompleksowa kampania komunikacyjna

Kampania ruszyła w maju br. i obejmuje wszystkie kanały komunikacji – spoty telewizyjne marek Crunchips, Curly, Monster Munch, działania w digitalu i mediach społecznościowych. Udział w kampanii mają także marki Wiejskie Ziemniaczki oraz NicNac’s.

Realne działania na rzecz odpowiedzialności

Wdrażając nową ramę, Lorenz akcentuje swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój, m.in. poprzez:

  • Ulepszanie receptur i ograniczanie zawartości soli w produktach,
  • Redukcję emisji CO₂ i ograniczenie plastiku w opakowaniach,
  • Wspieranie inicjatyw społecznych, np. Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Te działania firma regularnie dokumentuje w corocznych raportach dotyczących postępów w zrównoważonym rozwoju.

Lorenz – tradycja i odpowiedzialność

Firma Lorenz, z ponad 130-letnią tradycją, jest jednym z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie. Jej portfolio obejmuje chipsy, chrupki, paluszki, orzechy i popcorn, w tym znane marki jak Crunchips, Monster Munch, NicNac’s czy Wiejskie Ziemniaczki.

Podstawowe wartości firmy to radość życia i odpowiedzialność – zarówno za jakość produktów, jak i za przyszłość, którą Lorenz buduje w duchu zrównoważonego rozwoju.

Lorenz

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.