Firma Lorenz, właściciel marek takich jak Crunchips, Curly czy Monster Munch, zaprezentowała nową ramę komunikacyjną pod hasłem „Lorenz. W naszych rękach”.
To kreatywny koncept, który łączy budowanie świadomości marki korporacyjnej Lorenz z wizerunkiem poszczególnych marek oraz ich działaniami z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).
Symbolika rąk – kluczowy element nowej strategii
Hasło przewodnie odwołuje się zarówno do codziennego kontaktu z produktami Lorenz, jak i do odpowiedzialności, którą każdy z nas trzyma w swoich rękach.
Dłońmi otwieramy paczki przekąsek, dzielimy się nimi, a jednocześnie symbolizują one sprawczość i odpowiedzialność za wybory. Naszą misją jest zachęcenie konsumentów do dokonywania lepszych wyborów i pokazywanie zmian na lepsze”
– tłumaczy Anita Gwizdek, Senior Marketing Manager Lorenz.
CSR w centrum działań
Nowa rama komunikacyjna łączy w sobie dwa kluczowe elementy strategii Lorenz:
- Radość życia, jaką niosą przekąski w codziennych chwilach,
- Odpowiedzialność za człowieka i środowisko.
W ramach tej strategii Lorenz wprowadza w komunikacji nowe ikony, takie jak:
- „Mniej soli”,
- „Niesmażone”,
- „Mniej plastiku”,
- „Well-being”.
Jak podkreśla Aleksandra Paciorek, Senior Brand, PR and Corporate Communication Lorenz, ikony te odzwierciedlają cele i działania firmy w zakresie CSR oraz promują świadome wybory konsumentów.
Kompleksowa kampania komunikacyjna
Kampania ruszyła w maju br. i obejmuje wszystkie kanały komunikacji – spoty telewizyjne marek Crunchips, Curly, Monster Munch, działania w digitalu i mediach społecznościowych. Udział w kampanii mają także marki Wiejskie Ziemniaczki oraz NicNac’s.
Realne działania na rzecz odpowiedzialności
Wdrażając nową ramę, Lorenz akcentuje swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój, m.in. poprzez:
- Ulepszanie receptur i ograniczanie zawartości soli w produktach,
- Redukcję emisji CO₂ i ograniczenie plastiku w opakowaniach,
- Wspieranie inicjatyw społecznych, np. Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Te działania firma regularnie dokumentuje w corocznych raportach dotyczących postępów w zrównoważonym rozwoju.
Lorenz – tradycja i odpowiedzialność
Firma Lorenz, z ponad 130-letnią tradycją, jest jednym z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie. Jej portfolio obejmuje chipsy, chrupki, paluszki, orzechy i popcorn, w tym znane marki jak Crunchips, Monster Munch, NicNac’s czy Wiejskie Ziemniaczki.
Podstawowe wartości firmy to radość życia i odpowiedzialność – zarówno za jakość produktów, jak i za przyszłość, którą Lorenz buduje w duchu zrównoważonego rozwoju.
Lorenz