Dan Cake: Świętuj na własnych zasadach

Świętuj jak chcesz z Dan CakeMarka Dan Cake wprowadza świeże spojrzenie na święta Bożego Narodzenia, stawiając na nowoczesną platformę komunikacyjną „Jedz jak chcesz”. Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do celebracji drugiego dnia świąt w sposób zgodny z ich preferencjami i potrzebami, przełamując schematy tradycyjnego świętowania.

Święta bez presji

Badania pokazują, że aż 22% Polaków odczuwa zmęczenie związane z intensywnymi przygotowaniami świątecznymi*. Dan Cake chce, aby drugi dzień Bożego Narodzenia stał się czasem relaksu – chwilą dla siebie lub bliskich, spędzoną w swobodnej atmosferze, przy ulubionym cieście i kubku gorącej herbaty.

W tegorocznej odsłonie naszej komunikacji świątecznej po raz kolejny odchodzimy od konwencjonalnego pokazywania produktów z naszej kategorii. Zwracamy się do konsumentów ich językiem, bezpośrednio i zachęcamy do świętowania tak, jak chcą – przy blasku choinki, w kapciach i swetrze, z rodziną, przyjaciółmi albo tylko z ulubionym ciastem. Bo magia Świąt to nie konwenanse, a bliskość, wspólne śmiechy i chwile, które zapadają w serce

– podkreśla Wiktor Kowalski, Head of Marketing.

Konkurs z nagrodami

W ramach kampanii wystartował konkurs, w którym konsumenci mogą dzielić się pomysłami na idealny drugi dzień świąt. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu kreatywnego kolażu i przesłaniu go przez stronę www.jakchcesz.pl/konkurs. Do wygrania są m.in.:

  • ekspresy do kawy,
  • czytniki Kindle,
  • roczne subskrypcje Audioteki,
  • oraz świąteczne wypieki Dan Cake.

Konkurs trwa do 18 grudnia 2024 roku.

Współpraca z influencerami i szeroka kampania

Kampania obejmuje współpracę z kilkudziesięcioma influencerami, którzy będą inspirować swoich odbiorców do spędzania drugiego dnia świąt po swojemu. Działania obejmą również reklamy display, social media (TikTok, Meta Ads) oraz platformy zakupowe (Glovo, Blix, Listonic, Moja Gazetka).

Nowoczesne podejście do tradycji

Dan Cake to uznany producent piekarniczo-cukierniczy, który w Polsce od 2004 roku łączy międzynarodowe doświadczenia z polskimi tradycjami. Dzięki gamie ponad 70 produktów – od ciast po chleby tostowe – marka jest gotowa towarzyszyć Polakom podczas świąt i nie tylko.

Dzięki kampanii „Jedz jak chcesz”, Dan Cake pokazuje, że święta mogą być zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne, zawsze na Twoich zasadach.

* Zmęczeni Świętami. Co czwarty Polak w złym stanie psychicznym, Horecatrends 2023

Dan Cake

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.