Crunchips z Edycją Limitowaną zaprojektowaną przez Jurka Owsiaka

Crunchips z nową Edycją Limitowaną projektu Jurka OwsiakaCrunchips ponownie wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy! Tym razem, z okazji 33. Finału WOŚP, marka przygotowała specjalną Edycję Limitowaną w dwóch unikalnych smakach: Crunchips X-cut Sour Cream & Onion oraz Crunchips Spicy Chicken Wings.

To wyjątkowe opakowania zaprojektowane przez Jurka Owsiaka, podkreślające energię i misję Orkiestry.

Wyjątkowe chipsy na wyjątkowe wydarzenie

Atmosfera Finału WOŚP, tworzona od ponad 30 lat, doskonale oddaje energię i radość, którą chcemy dzielić z naszymi konsumentami. Dlatego jesteśmy dumni, że już po raz czwarty możemy być jednym ze sponsorów wydarzenia i razem z Fundacją WOŚP pisać kolejny rozdział tej pięknej historii. Jesteśmy przekonani, że pozytywne emocje i czerpanie z życia garściami są siłami napędowymi działania. Właśnie z takim przekazem chcemy trafić do naszych konsumentów.

– podkreśla Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips.

Edycja Limitowana to coś więcej niż tylko nowe smaki. To także symbol wspólnego działania i radości z pomagania. Opakowania stworzone przez Jurka Owsiaka idealnie łączą zabawowy charakter Crunchips z ideą wsparcia Fundacji WOŚP.

Crunchips o smakach, które zaskakują

Nowa Edycja Limitowana to dwa intensywne i wyraziste smaki:

  • Crunchips X-cut Sour Cream & Onion – klasyka w nowej odsłonie.
  • Crunchips Spicy Chicken Wings – coś dla fanów ostrości.

Te chrupiące przekąski już teraz można znaleźć na półkach sklepowych.

Design opakowań w duchu WOŚP i ekologii

Projekty Jurka Owsiaka wyróżniają się charakterystycznym serduszkiem WOŚP, które zdobi front opakowania. Marka Crunchips nie zapomina również o ekologii – opakowania wykonano z cieńszej folii, co pozwala na redukcję plastiku, zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju Lorenz.

W Crunchips chcemy dostarczać naszym konsumentom pyszne przekąski przy jednoczesnym braniu odpowiedzialności. Wierzymy, że poprzez współpracę z Fundacją WOŚP, wprowadzenie Edycji Limitowanej oraz różnorodne inicjatywy, które realizujemy, zachęcamy konsumentów do aktywnego uczestnictwa w niesieniu pomocy.

– dodaje Karolina Zaborowska.

Ogólnopolska kampania i 33. Finał WOŚP

Działania związane z Edycją Limitowaną Crunchips będą wspierane przez ogólnopolską kampanię marketingową.

33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 26 stycznia 2025 roku, a jego celem będzie wsparcie dziecięcej onkologii i hematologii. Tegoroczne hasło przewodnie to bezpieczeństwo i zdrowie dzieci.

Chrup, pomagaj i baw się razem z Crunchips!

Lorenz

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.