Justyna Roguz nową Dyrektor ds. Handlowych w Grupie Chorten

Justyna Roguz, Dyrektor generalna ds handlowych Grupa ChortenJustyna Roguz, specjalistka z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży handlowej zdobytym m.in. w sieciach Lewiatan i Stokrotka, objęła stanowisko Dyrektor Generalnej ds. Handlowych w Grupie Chorten. Roguz odpowiada za koordynację pracy działu handlowego oraz kreowanie polityki asortymentowo-cenowej.

Justyna Roguz wnosi do naszej firmy bogate doświadczenie, które z pewnością okaże się bardzo przydatne w rozwijaniu naszych inicjatyw i wzmacnianiu strategii handlowych na kolejne lata.

– podkreśla Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten.

Zadania i priorytety nowej dyrektor ds. handlowych

W nowej roli Justyna Roguz będzie koordynować działania pięciu dyrektorów sprzedaży oraz ich zespołów, a także współpracować z dyrektorem marek własnych oraz innymi działami Grupy Chorten. Do jej głównych zadań należy m.in.:

  • Kreowanie polityki asortymentowo-cenowej,
  • Przygotowanie oferty promocyjnej dla sklepów partnerskich,
  • Wsparcie we wdrożeniu aplikacji konsumenckiej,
  • Wzmocnienie negocjacji z producentami i dystrybutorami,
  • Organizacja targów oraz programów zakupowych dla Grupy Chorten.

Wyzwania w zmieniającym się rynku detalicznym

Justyna Roguz podkreśla, że Grupa Chorten, działająca w dynamicznie zmieniającym się rynku detalicznym, wymaga stałej optymalizacji umów handlowych oraz wprowadzania narzędzi wspierających zakupy klientów w sklepach partnerskich.

W tak dynamicznie rozwijającym się koncepcie, jaki oferuje Grupa Chorten, potrzebujemy stałej pracy nad umowami handlowymi i wielu narzędzi, dzięki którym będziemy mogli sprawić, że klienci będą wybierali na codzienne zakupy właśnie nasze placówki. Przed nami sporo wyzwań względem oczekiwań młodych konsumentów, ale także w kontekście zmieniającego się rynku detalicznego. Cieszę się na współpracę z zespołem Grupy Chorten i jestem przekonana, że moje dotychczasowe doświadczenie wesprze jej rozwój w obszarze zakupów.

– mówi Justyna Roguz.

Kariera Justyny Roguz przed Grupą Chorten

Justyna Roguz przez ostatnie cztery lata pracowała jako kierownik Działu Handlu i Marketingu w Lewiatan Podlasie, gdzie odpowiadała za współpracę z producentami i dostawcami, negocjacje umów handlowych oraz tworzenie polityki cenowo-asortymentowej dla blisko 220 sklepów franczyzowych w północno-wschodniej Polsce. Wcześniej w Lewiatanie Podlasie zarządzała kategoriami takimi jak piwo, alkohol mocny, napoje zimne i kulinaria. W Stokrotce pracowała jako kupiec specjalizujący się w kategorii wędliniarskiej.

Grupa Chorten świętuje 15-lecie i rozwija struktury

Grupa Chorten, która obchodzi w tym roku swoje 15-lecie, zrzesza obecnie niemal 3000 sklepów partnerskich w całej Polsce. Dążąc do rozwoju ogólnopolskiej sieci, Chorten stale poszerza swoje struktury, by oferować detalistom nowe narzędzia do efektywnego funkcjonowania na konkurencyjnym rynku.

Grupa Chorten

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.