Justyna Roguz, specjalistka z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży handlowej zdobytym m.in. w sieciach Lewiatan i Stokrotka, objęła stanowisko Dyrektor Generalnej ds. Handlowych w Grupie Chorten. Roguz odpowiada za koordynację pracy działu handlowego oraz kreowanie polityki asortymentowo-cenowej.
Justyna Roguz wnosi do naszej firmy bogate doświadczenie, które z pewnością okaże się bardzo przydatne w rozwijaniu naszych inicjatyw i wzmacnianiu strategii handlowych na kolejne lata.
– podkreśla Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten.
Zadania i priorytety nowej dyrektor ds. handlowych
W nowej roli Justyna Roguz będzie koordynować działania pięciu dyrektorów sprzedaży oraz ich zespołów, a także współpracować z dyrektorem marek własnych oraz innymi działami Grupy Chorten. Do jej głównych zadań należy m.in.:
- Kreowanie polityki asortymentowo-cenowej,
- Przygotowanie oferty promocyjnej dla sklepów partnerskich,
- Wsparcie we wdrożeniu aplikacji konsumenckiej,
- Wzmocnienie negocjacji z producentami i dystrybutorami,
- Organizacja targów oraz programów zakupowych dla Grupy Chorten.
Wyzwania w zmieniającym się rynku detalicznym
Justyna Roguz podkreśla, że Grupa Chorten, działająca w dynamicznie zmieniającym się rynku detalicznym, wymaga stałej optymalizacji umów handlowych oraz wprowadzania narzędzi wspierających zakupy klientów w sklepach partnerskich.
W tak dynamicznie rozwijającym się koncepcie, jaki oferuje Grupa Chorten, potrzebujemy stałej pracy nad umowami handlowymi i wielu narzędzi, dzięki którym będziemy mogli sprawić, że klienci będą wybierali na codzienne zakupy właśnie nasze placówki. Przed nami sporo wyzwań względem oczekiwań młodych konsumentów, ale także w kontekście zmieniającego się rynku detalicznego. Cieszę się na współpracę z zespołem Grupy Chorten i jestem przekonana, że moje dotychczasowe doświadczenie wesprze jej rozwój w obszarze zakupów.
– mówi Justyna Roguz.
Kariera Justyny Roguz przed Grupą Chorten
Justyna Roguz przez ostatnie cztery lata pracowała jako kierownik Działu Handlu i Marketingu w Lewiatan Podlasie, gdzie odpowiadała za współpracę z producentami i dostawcami, negocjacje umów handlowych oraz tworzenie polityki cenowo-asortymentowej dla blisko 220 sklepów franczyzowych w północno-wschodniej Polsce. Wcześniej w Lewiatanie Podlasie zarządzała kategoriami takimi jak piwo, alkohol mocny, napoje zimne i kulinaria. W Stokrotce pracowała jako kupiec specjalizujący się w kategorii wędliniarskiej.
Grupa Chorten świętuje 15-lecie i rozwija struktury
Grupa Chorten, która obchodzi w tym roku swoje 15-lecie, zrzesza obecnie niemal 3000 sklepów partnerskich w całej Polsce. Dążąc do rozwoju ogólnopolskiej sieci, Chorten stale poszerza swoje struktury, by oferować detalistom nowe narzędzia do efektywnego funkcjonowania na konkurencyjnym rynku.
Grupa Chorten