Chorten w nowym koncepcie otwarty w Choroszczy

Chorten Choroszcz ul. Sportowa 33Nowoczesne wyposażenie i systemy wspierające handel oraz zarządzanie placówką, nowy model ustawienia sklepu – to niektóre rozwiązania wprowadzone w otwartym właśnie sklepie Chorten w Choroszczy (woj. podlaskie). Tak mają wyglądać modelowe sklepy Grupy Chorten budujące biznes dzięki nowoczesnym technologiom.

Choroszcz, ul. Sportowa 33 to dokładny adres nowego sklepu Chorten. Placówka mająca ponad 250 m2 powierzchni jest zlokalizowana w nowej inwestycji, na nowoczesnym osiedlu mieszkaniowym. To punkt typu convenience z mocno rozbudowanymi działami świeżymi, ale też wieloma rozwiązaniami, które mają wspierać biznes.

Przygotowania do uruchomienia sklepu trwały od kilku miesięcy. Na otwarcie przybyły tłumy klientów zainteresowanych ofertą promocyjną i degustacjami. Produkty świeże, mięso i wędliny od regionalnych dostawców, pieczywo z lokalnych piekarni, szeroki wybór owoców i warzyw, bogaty asortyment nabiałowy, dobrze zaopatrzony dział alkoholowy – wszystko to i wiele więcej czeka na kupujących.

Nowy koncept sklepów Chorten

Chorten Choroszcz ul. Sportowa 33W sklepie Chorten w Choroszczy wdrożono rozwiązania, które będą przenoszone na kolejne otwierane punkty Grupy Chorten. Energooszczędne, ekologiczne urządzenia chłodnicze i specjalnie zaprojektowane oświetlenie mają wygenerować oszczędności dla właścicieli sklepu.

Sklep wyposażony jest w piece konwekcyjne do odpieku pieczywa i dań garmażeryjnych oraz krajalnice do samoobsługi. Elektroniczne etykiety, nowoczesne systemy kasowe i magazynowe zaoszczędzą z kolei czas obsługi. Systemy IT do zarządzania kadrą, pomogą w organizacji menadżerowi placówki. Z kolei nowe ekrany reklamowe, mogą zastąpić tradycyjne papierowe publikacje.

Na otwarcie sklepu przygotowano specjalną geotargetowaną kampanię w oparciu o content video i sms marketing. O otwarciu sklepu dowiedzieli się w ten sposób mieszkańcy całej miejscowości, co jest kolejnym narzędziem wsparcia dla franczyzobiorców Chortenu.

Cieszymy się, że tak nowoczesny sklep pod logo Chorten otwiera się w Choroszczy, bo właśnie od sklepu w tej miejscowości 15 lat temu rozpoczęła się historia Grupy Chorten. Liczymy, że tak jak nasza grupa z roku na rok rosła w siłę, tak ta placówka będzie cieszyła się ogromnym zainteresowanie klientów, którzy będą do niej wracać ze względu na szeroki wybór jakościowych produktów w dobrych cenach.

Chcemy, by właśnie w ten sposób wyglądały sklepy przyszłości, które działają pod naszym logo. Jest to przykład, jak można stworzyć nowoczesną, kompaktową placówkę zasilaną nowymi technologiami, która jest w stanie być konkurencyjna i przynosić wysokie zyski właścicielom sklepów.

– podkreśla Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten.

Grupa Chorten rośnie w siłę

Przypomnijmy, że w 2009 roku 13 właścicieli 20 sklepów spożywczych z województwa podlaskiego postanowiło założyć Grupę Chorten. Współpraca i konsolidacja dała możliwość konkurowania z zagranicznymi sieciami handlowymi i osiągnięcia efektu skali przy podpisywaniu umów z producentami i dystrybutorami. Po 15 latach Grupa Chorten ma prawie 2700 sklepów partnerskich w całym kraju.

Grupa Chorten

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.