BLIX Awards 2024: sklepy z najlepszymi akcjami rabatowymi

Blix Awards

Fot. Bartosz Krupa / Blix Awards 2024

„Promocja Roku” to kluczowa statuetka w programie „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów”. W tegorocznej edycji nagrody otrzymały sieci takie jak Lidl, Kaufland, Stokrotka, Żabka, Sinsay, Rossmann, Frisco, Media Expert, Action i Temu. O wynikach zadecydowały głosy prawie 140 tys. konsumentów, którzy wyrazili blisko 4 mln opinii o 119 sieciach.

Dla milionów Polaków właśnie oferty promocyjne są kluczowym czynnikiem decydującym o ich planach zakupowych. Dobrze zaprojektowane programy promocyjne mogą wzmacniać lojalność shopperów oraz pomagają firmom w efektywnym zarządzaniu zapasami.

Oferty promocyjne dają także szansę producentom i detalistom na budowanie oraz utrwalanie wizerunku marki.

– mówi dr Krzysztof Łuczak z Kapituły programu i wiceprezes Grupy BLIX.

Promocje są również narzędziem marketingowym, które umożliwia konsumentom odkrycie nowych produktów.

W kategorii „Promocja Roku” wyróżniono sieci, które oferują najlepsze promocje.

Laureaci BLIX Awards 2024, „Promocja Roku”:

  • Lidl (Dyskonty),
  • Kaufland (Hipermarkety),
  • Stokrotka (Supermarkety),
  • Żabka (Convenience),
  • Twój Market (Podmioty Regionalne i Lokalne),
  • Sinsay (Odzież i Obuwie),
  • Rossmann (Drogerie),
  • Frisco (E-grocery),
  • Temu (E-commerce),
  • Action (Dom i Ogród),
  • Media Expert (Sklepy Branżowe).

Nagrody i wyróżnienia są dowodem na to, że sieci te skutecznie odpowiadają na potrzeby swoich klientów, organizując czytelne i korzystne promocje. Sukces osiągnięty w naszym programie przekłada się na wzrost zaufania konsumentów oraz dalsze budowanie lojalności, co w praktyce oznacza większy ruch w sklepach oraz wyższe wyniki sprzedaży.

– stwierdza dr Krzysztof Łuczak.

Rynek promocyjny w Polsce jest bardzo konkurencyjny, co korzystnie wpływa na ceny i częste promocje.

Obecna wojna cenowa, toczona przez największych graczy… wymaga od firm ciągłego poszukiwania nowych, efektywnych sposobów na wyróżnienie się wśród konkurencji.

– komentuje Marcin Lenkiewicz, przewodniczący Kapituły BLIX Awards.

Dr Łuczak zwraca także uwagę, że sieci handlowe rozwijają strategie promocyjne, wykorzystując nowoczesne narzędzia cyfrowe, co skutkuje zwiększoną ilością promocji, co jest korzystne dla konsumentów.

Grupa BLIX

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.