Mlekpol rusza z kampanią dla Mix Łaciaty

SM Mlekpol MIX Łaciaty„Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” to hasło przewodnie najnowszej kampanii Mlekpolu. SM Mlekpol jest nowym klientem w portfolio agencji Altavia Kamikaze + K2, a zakres współpracy obejmuje planowanie i zakup mediów digital właśnie dla marki Mix Łaciaty.

Kampania „Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” potrwa do października. Opierać się będzie przede wszystkim na emisjach wideo w mediach takich jak Facebook, Instagram, YouTube i TikToku a uzupełniająco prowadzona będzie kampania displayowa.

Za koncept kreatywny i egzekucję odpowiada agencja IQ Marketing, zaś Altavia Kamikaze + K2 za planowanie, zakup,obsługę mediów oraz bieżącą optymalizację kampanii, pod kątem założonych celów.

W spotach wideo pokazywane są inspiracje na szybkie kanapki z wykorzystaniem Mixu Łaciatego

oraz

Wakacje sprzyjają jedzeniu na świeżym powietrzu, to także okres, w którym jesteśmy wyjątkowo aktywni i nie mamy wiele czasu na przygotowywanie skomplikowanych dań. Mix Łaciaty, dzięki swej smarowności i pysznemu smakowi, z pewnością ułatwia to zadanie, co podkreślamy w naszej kampanii. Konsumenci dowiedzą się o tym z dynamicznych filmów w mediach społecznościowych, w których pokażemy przepisy na zdrowe, kreatywne, a przede wszystkim: ekspresowe w wykonaniu kanapki.

– mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

SM Mlekpol

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.