Dino Polska inwestuje w internetowy sklep kosmetyczny eZebra.pl

Właściciele eZebra.pl, największego niezależnego polskiego sklepu internetowego w segmencie kosmetycznym, pozyskali silnego partnera do dalszego rozwoju działalności. Jest nim „DINO POLSKA” S.A., jedna z czołowych i najszybciej rosnących sieci handlu detalicznego w Polsce.

Dino inwestuje w eZebra.plZgodnie z zawartą umową sieć Dino stanie się właścicielem 75% udziałów eZebra. Transakcja zostanie przeprowadzona pod warunkiem uzyskania stosownej zgody Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Siłą naszej platformy są jasna strategia marketingowa, dobrze zaplanowane programy lojalnościowe oraz zautomatyzowane narzędzia utrzymania klientów. Mamy ponadto kilkunastoletnie doświadczenie w branży, a przez wiele lat działalności zbudowaliśmy szeroką i dobrze zdywersyfikowaną ofertę produktową wokół trendów pielęgnacji ciała i twarzy, makijażu, zapachów, akcesoriów kosmetycznych i paznokci. Obejmuje ona około 40 tysięcy pozycji asortymentowych i około jednego tysiąca marek pochodzących od kilkuset dostawców.

– mówi Jarosław Tatara, założyciel i Członek Zarządu eZebra.pl.

Wierzymy, że łącząc współpracę z Dino z nowoczesnymi formami angażowania i pozyskania klientów będziemy w stanie dotrzeć do jeszcze szerszego grona konsumentów niż dotychczas i rozpoczniemy nowy rozdział w naszym rozwoju na szybko rosnącym rynku e-commerce w Polsce.

–  dodaje Grzegorz Tatara, drugi z założycieli i Członek Zarządu eZebra.pl.

Po otwarciu 184 nowych sklepów Dino w pierwszych trzech kwartałach 2023 r., na koniec września br. sieć Dino obejmowała łącznie 2340 marketów w całej Polsce. Jej przychody wyniosły w pierwszym półroczu 2023 r. 12,1 mld zł i były 38% wyższe niż przed rokiem.

Rozwój naszej firmy postępuje zgodnie z planem i przynosi oczekiwane rezultaty. Inwestując w drogerię internetową eZebra.pl wchodzimy w interesujący obszar handlu internetowego. Będziemy współdziałać z założycielami i kadrą menadżerską eZebra.pl w celu dalszego rozwoju działalności eZebra.pl i wspólnego budowania kompetencji w obszarze e-commerce.

– mówi Michał Krauze, Członek Zarządu Dino Polska.

Głównym doradcą transakcyjnym właścicieli eZebra.pl było PwC Polska, a doradcą prawnym kancelaria DZP.

eZebra.pl

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.