Wraz z nadejściem sezonu grillowego Mlekpol rusza z nową kampanią reklamową dipów śmietanowych typu crème fraiche. Hasło „Razem smaczniej” podkreśla wszechstronność zastosowania tych produktów w kuchni – także tej ogrodowej.
Grill z rodziną, impreza ze znajomymi, film we dwoje – jest tyle okazji, by połączyć ulubione składniki i przekąski z gotowymi dipami śmietanowymi! Te wyjątkowe, pełne aromatu produkty od Mlekpolu dostępne są w trzech wariantach: z czosnkiem i ziołami, z karmelizowaną cebulką i cheddarem oraz z pomidorami, papryką i chili. Wszystkie powstają na bazie 18-procentowej śmietany z najlepszego krajowego mleka, dlatego charakteryzują się gęstą konsystencją, przyjemną kremowością i lekko kwaśnym smakiem.
Dipy śmietanowe jako dodatek do dań
Dipy śmietanowe są świetnym dodatkiem do mięs z rusztu, sosów, zup czy sałatek. Można maczać w nich warzywa oraz chipsy bądź nachosy, dodawać je do gotującej się potrawy lub polewać nimi gotowe danie.
Zależało nam, aby w kampanii „Razem smaczniej” zaakcentować różne okazje do spożywania dipów i podsunąć konsumentom wiele pomysłów na ich wykorzystanie. W tym celu powstały graficzne emblematy, spoty video, a także specjalna zakładka na stronie najlepszewkuchni.pl z inspirującymi przepisami. W reklamie wykorzystamy m.in. formaty digital (display, social media), billboardy oraz TV. Zakładamy również współpracę z wybranymi influencerami.
– mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Kampania realizowana będzie w okresach kwiecień – czerwiec oraz wrzesień – październik, a jej dopełnieniem będą trzy minikonkursy na Tik Toku, Instagramie i Facebooku.
SM Mlekpol