Lidl Polska pod hasłem „Wszystko co najlepsze z mleka” promuje polski nabiał marki Pilos

Lidl - Wszystko co najlepsze z mlekaLidl Polska współpracuje z polskimi mleczarniami, tworząc produkty pod marką Pilos. Krajowy nabiał to jedna z grup asortymentowych najczęściej eksportowana przez sieć na rynki, na których obecny jest Lidl. Firma rozpoczęła właśnie kampanię promującą markę Pilos z podkreśleniem, że produkty powstają z polskiego mleka.

Lidl Polska od lat współpracuje z polskimi mleczarzami, oferując produkty pod marką Pilos.

W portfolio marki dostępnych jest ponad 100 produktów – nabiału oraz przetworów mlecznych. W sklepach znajdziemy twarogi oraz masło Pilos, których sekretem tradycyjnego i pysznego smaku jest właśnie polskie mleko.

Lidl Polska wspiera rozwój polskich dostawców również poprzez eksport ich produktów na rynki zagraniczne, na których obecna jest sieć. Nabiał – obok polskich wędlin i mięsa – cieszy się największym zainteresowaniem za granicą.

Lidl współpracuje z krajowymi mleczarniami, m.in.:

  • Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita,
  • Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol,
  • Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy,
  • Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek,
  • Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu.

Lidl Polska prowadzi obecnie kampanię „Wszystko co najlepsze z mleka”, która promuje produkty dostępne pod marką Pilos. Sieć podkreśla, że to właśnie dzięki polskiemu mleku, artykuły mają wyjątkowy smak i cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród klientów.

Kampanii towarzyszą również specjalne oferty promocyjne – od czwartku 13 kwietnia do soboty 15 kwietnia przy zakupie dwóch opakowań jogurtu naturalnego 3% Pilos za drugie opakowanie zapłacimy 60% taniej (1,23 zł/ 400g/ 1 opak. – cena przy zakupie dwóch sztuk, 1,76 zł – cena regularna).

Lidl Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.