Grupa Pepco, dynamicznie rozwijająca się sieć dyskontowej sprzedaży detalicznej, do której należą marki Pepco, Dealz oraz brytyjski Poundland, ogłosiła właśnie otwarcie swojego setnego sklepu Pepco we Włoszech.
Otwarcie sklepu w Centrum Handlowym Parco Da Vinci w Rzymie jest istotnym osiągnięciem grupy, które udowadnia sukces jej programu paneuropejskiej ekspansji, po regularnym w ostatnich latach uruchamianiu nowych sklepów zarówno na nowych rynkach, jak i na tych, na których już była obecna. Pepco ma już ponad 3 000 sklepów od Estonii na północy Europy, po Włochy na południu i od Hiszpanii na zachodzie po Bułgarię we wschodniej Europie.
Europa Zachodnia jest coraz ważniejszym rynkiem dla Pepco ze sklepami działającymi już w Hiszpanii, Niemczech, Austrii czy Grecji, a dalsza ekspansja tylko podkreśla, że cała Europa jest w zasięgu Grupy. W marcu br. Pepco otworzyło swój setny sklep w Serbii, umacniając swoją obecność i korzystając z silnego popytu na swoje produkty w tym kraju. Pepco jest także w trakcie realizacji planów wejścia w tym roku na rynki portugalski i bośniacki.
Pepco świętuje otwarcie setnego sklepu we Włoszech
Sukces Pepco we Włoszech – kraju znanym ze stylu, wysokiej jakości strojów oraz towarów luksusowych – pokazuje siłę unikalnego formatu sprzedażowego Grupy, w tym jej bardzo popularnych ubrań oraz różnorodnej oferty, obejmującej 500 kategorii produktów w wiodących cenach, w tym odzieży męskiej, damskiej i dziecięcej, a także artykułów dla domu, zabawek oraz kosmetyków.
Sieć oferuje również kolekcje limitowane, produkty licencjonowane oraz towary sezonowe z okazji np. powrotu uczniów do szkół czy świąt Bożego Narodzenia. Większość produktów sprzedawanych pod marką Pepco, jest dostarczana przez należący do Grupy zintegrowany dział zakupowy Pepco Global Sourcing (PGS).
Grupa Pepco planuje otworzyć, w ujęciu netto, przynajmniej 550 nowych sklepów w roku fiskalnym 2023, głównie pod marką Pepco. Stale rozwija także obecność swojej drugiej marki Dealz, przede wszystkim w Polsce. To sprawi, że Grupa wciąż będzie tworzyć tysiące nowych miejsc pracy w całej Europie, zapewniając rosnącej rzeszy klientów dostęp do swoich popularnych i zróżnicowanych towarów.
Otwarcie setnego sklepu Pepco we Włoszech to wyjątkowy moment dla Grupy i kluczowy moment naszej ekspansji w Europie Zachodniej, czemu towarzyszy pozytywna reakcja tamtejszych klientów. Nasz zyskowny program otwierania sklepów odnotowuje sukces za sukcesem, a kuszące ceny w naszych sklepach i wiodąca na rynku różnorodność towarów dyskontowych sprawiają, że jesteśmy pewni mocnego popytu na nasze towary.
– powiedział Trevor Masters, prezes Grupy Pepco.
Jesteśmy w pełni oddani idei wspierania klientów poszukujących oszczędności poprzez oferowanie niezrównanego zakresu produktów o rewelacyjnym stosunku wartości do ceny oraz wygody. Nasza trwająca ekspansja umożliwi dostarczanie towarów do coraz większej grupy osób.
– dodał Trevor Masters.
Pepco