W piątek 19 czerwca br. podczas webinarium „Branża handlu i dystrybucji wobec COVID-19. Największe wyzwania szansą na rozwój w opinii zwycięzców konkursu Retailer of the Year”, zostały przyznane nagrody „Retailer of the Year 2019”.
- Nagroda Główna „Retailer of the Year 2019” została przyznana firmie CARREFOUR,
- w kategorii „Sieci Multiformatowe”, zwycięzcą została również firma CARREFOUR,
- w kategorii „Supermarkety”, zwycięzcą została Sieć Sklepów TOPAZ,
- w kategorii „Dyskonty”, zwycięzcą została firma LIDL,
- w kategorii „Sklepy Małego Formatu”, zwycięzcą została firma ŻABKA,
- w kategorii „Hurtownicy i Dystrybutorzy”, zwycięzcą została firma Grupa Kapitałowa SPECJAŁ.
„Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” jest jedynym wyróżnieniem na rynku przyznawanym sieciom detalicznym i hurtowym przez ich dostawców. Jej celem jest wyróżnienie sieci detalicznych oraz hurtowych, działających w poszczególnych formatach na polskim rynku. Szczególnie takich, z którymi producentom FMCG najbardziej opłaca się współpracować.
Nagroda przyznawana jest na podstawie niezależnych badań. W tegorocznej edycji nagroda „Retailer of the Year” dla zwycięzców w poszczególnych kategoriach została ponownie przyznana na podstawie badań przeprowadzonych przez renomowaną firmę badawczą AC NIELSEN.
European Conferences United