Wiosenne i letnie dni sprzyjają przygotowywaniu lekkich posiłków. Zmienia się również menu w napojach. Konsumenci chętniej sięgają po orzeźwiające, owocowe napoje, takie jak lemoniada. Coraz częściej też zwracają uwagę na zawartość naturalnych składników. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, firma KGH przygotowała ofertę lemoniad, które zawierają 20% zagęszczonych soków owocowych.
Lemoniady: QEENCY Mojito, QEENCY Cytryna i Arbuz to kultowe smaki nadchodzącego lata. Przypominające smaki dzieciństwa, gazowane i niegazowane lemoniady, idealnie nadają się do przygotowania owocowych koktajli. Połączenie orzeźwienia z naturalnymi składnikami to idealne rozwiązanie dla każdego. Marka QEENCY promuje zdrowy styl życia i zgodnie z jej obietnicą oferuje konsumentom napoje o unikalnych smakach i bez konserwantów.
W celu utrzymania jak najlepszego smaku napoju, lemoniady są sprzedawane w szklanych butelkach. Dla wygody użytkowania, butelka otwierana jest przy użyciu kapsla twist off, który można odkręcić i zakręcić jak zakrętkę.
KGH Polska będzie wspierać sprzedaż lemoniad QEENCY działaniami w Internecie. Wiecej informacji znajduje się na stronie www.qeency.pl
***
KGH Polska Sp. z o.o. zajmuje się produkcją i sprzedażą 100% naturalnych soków i smoothie marki GREAT, lemoniad, napojów aloesowych i wody kokosowej marki QEENCY. Produkty firmy KGH Polska Sp. z o.o. są w dystrybucji m.in. sieci Biedronka, marketów Auchan, Kaufland, Intermarche, POLOmarket oraz stacji benzynowych BP.
KGH Polska