Wydarzenia sportowe na całym świecie przyciągają uwagę i rozpalają emocje. Ich ważnym elementem są spotkania ze znajomymi i kibicowanie ulubionym zawodnikom i drużynom. Dla miłośników towarzyskich spotkań ze sportową atmosferą marka Absolwent, wprowadza na rynek limitowaną edycję wódki w specjalnym, piłkarskim opakowaniu.
Specjalne opakowanie z wyżłobioną piłką oraz piłkarską etykietą tworzy wizerunek produktu bliskiego wszystkim, którzy sportowe emocje lubią dzielić w gronie znajomych.
„Jesteśmy przekonani, że Absolwent w limitowanej edycji spodoba się polskim miłośnikom sportu i będzie idealnym towarzyszem spotkań związanych ze wspólnym kibicowaniem. Piłkarski design oraz znana na świecie jakość polskiej wódki przyciągną również uwagę zagranicznych turystów, którzy chętnie sięgną po Absolwenta, a także zabiorą go ze sobą jako ciekawy gadżet wracając do swoich krajów.”
– mówi Magdalena Majewska, Kierownik Marki Absolwent.
Produkt będzie dostępny w sklepach handlu tradycyjnego i nowoczesnego od kwietnia br. Sugerowana cena to 20,90 zł za pojemność 500 ml. Edycja Limitowana Absolwenta zostanie wsparta kampanią POS, kampanią w prasie handlowej, działaniami PR oraz ciekawymi konkursami na stronie facebook.com/NowyAbsolwent.
CEDC