Nie od dziś wiadomo, że Polacy uwielbiają wszelkiego rodzaju sosy i dressingi. Dlatego też marka Eisberg – jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii w zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw oraz owoców, postanowiła odświeżyć linię swoich dressingów. Doceniane przez klientów produkty zyskały nowy layout: kolorowy, apetyczny, o jeszcze bardziej prokonsumenckim charakterze.
Nowa, urozmaicona szata graficzna dressingów od Eisberga wraz z przejrzystą propozycją podania produktu to odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów. Dzięki impaktowemu opakowaniu produkty wyróżniają się na sklepowej półce, będąc szybciej zauważalnymi dla klientów. Zastosowana gra kolorów, a także wyraźne deskryptory smaku – w czytelny sposób rozróżniają wersje dressingów, czyniąc projekty zindywidualizowanymi. Na uwagę zasługuje także zastosowanie na opakowaniu transparentnej folii. Oryginalne rozwiązanie służy temu, aby konsument miał pełen wzgląd i mógł naocznie poznać zalety dressingów.
Dressingi marki Eisberg dostępne są w dwóch wariantach: w butelce (250 ml) i w saszetce (50 ml). Zróżnicowane gramatury dają możliwość wybrania dogodnej opcji, w zależności od indywidualnych preferencji oraz okazji. Wygodna saszetka z powodzeniem zmieści się do torebki czy plecaka, sprawdzając się w pracy, na uczelni czy podczas rodzinnych wycieczek. Praktyczna, poręczna butelka z zakrętką umożliwia zaś wielokrotne i higieniczne użycie produktu, co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza w czasie plenerowych biesiad. Jednak bez względu na jaką gramaturę dressingu się zdecydujemy, mamy do dyspozycji aż cztery, różnorodne smaki.
Dressing Caesar o wyczuwalnej serowej nucie z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom klasyki, stanowiąc integralny element jednej z najbardziej znanych sałatek na świecie bądź wariacji na jej temat.
Dressing Thousand Island o paprykowo-pomidorowym smaku będzie pasował do różnorodnych sałatek czy surówek, ale sprawdzi się też jako urozmaicenie kanapek.
Dressing Yoghurt zachwyci wielbicieli delikatnych propozycji, idealnie komponując się z wiosenno-letnimi sałatkami, gotowanymi warzywami czy grillowanymi przekąskami. Ostatni wariant –
Dressing French Garlic o czosnkowej nucie, to z kolei najlepszy wybór dla tych, którzy poszukują bardziej intensywnych i aromatycznych wersji smakowych.
Dressingi dostępne są w największych sieciach handlowych, m.in. w sieci Carrefour, Selgros i E.Leclerc.
Wersje smakowe:
- Francuski czosnkowy,
- Jogurtowy,
- Tysiąca wysp,
- Caesar serowy.
Zawartość netto: butelki – 250 ml, saszetki – 50 ml
Sugerowana cena: butelki – ok. 12 zł, saszetki – ok. 4 zł
Eisberg