Joyfood z kapitałem na rozwój i dalszą ekspansję

Joyfood - Kurczak w sosie śródziemnomorskim z kaszą bulgur i warzywamiFirma Joyfood Sp. z o.o. pozyskała od prywatnych inwestorów kapitał pozwalający na dalszy rozwój produkcji oraz poszerzenie kanałów sprzedaży produktów.

Joyfood to spółka specjalizująca się w produkcji, dystrybucji oraz kreacji zdrowej żywności i gotowych dań. Artykuły spożywcze dostępne są pod czterema głównymi markami: PROporcja – dietetyczne dania gotowe, Wa:żywo na pieczywo – naturalne pasty warzywne, Zdrowe Pola tzw. superfoods oraz Smartfood, czyli dania i przekąski funkcjonalne z kategorii weight management. Joyfood - Koktajl o smaku waniliowymNajbardziej innowacyjną cześć portfolio produktowego spółki stanowią dania gotowe PROporcja, których, dzięki zastosowaniu unikalnej technologii  nie trzeba przechowywać w lodówce. Produkty marek należących do Joyfood można obecnie znaleźć w takich sieciach, jak Rossmann, Żabka, Carrefour i Auchan.

Dzięki wsparciu prywatnych inwestorów, przedsiębiorstwo pozyskało kapitał, pozwalający na dynamiczną ewolucję obecnie prowadzonej działalności. Spółka przeznaczy środki na zwiększenie dostępności swoich produktów w sieciach handlowych oraz ekspansję w kolejnych kanałach sprzedaży. W planach jest również wprowadzenie na rynek nowych konceptów żywnościowych, szczególnie w segmencie dań gotowych. Opracowana strategia rozwoju skupia się na innowacyjnych rozwiązaniach oraz przygotowaniu oferty dedykowanej w nowych kategoriach.Joyfood - Zdrowe Pola Pasta z marchwi z czarnuszką

Koncentrujemy się na ofercie produktów innowacyjnych, zbilansowanych i wytwarzanych wyłącznie z naturalnych składników. Obecnie największą wagę przywiązujemy do rozwoju dań gotowych, ale jednocześnie nie zaniedbujemy naszych pozostałych marek. Wsparcie inwestorów pozwoli nam przyspieszyć opracowanie i wdrożenie nowych prozdrowotnych konceptów, a także umożliwi wejście do kolejnych sieci handlowych. Rozważamy także wykorzystanie kanału tradycyjnego i projekty eksportowe.

– mówi Krzysztof Lewandowski, jeden ze założycieli Joyfood.

Doradcą spółki przy pozyskaniu kapitału na rozwój był CET Polska.

Joyfood

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.