W Stalowej Woli powstał kolejny sklep E.Leclerc. Hipermarket został otwarty 14 listopada w obiekcie handlowo-usługowym przy ul. Niezłomnych 70.
Podkarpacka placówka, funkcjonująca wcześniej przez kilkanaście lat pod szyldem sieci Frac, to hipermarket kompaktowy o powierzchni 3500 mkw. W ostatnich miesiącach sklep przeszedł znaczącą modernizację. Objęła ona m.in. trwającą od 30 czerwca br. rozbudowę, w ramach której podwojono powierzchnię sprzedaży. Zmieniono także sposób poruszania się po obiekcie oraz usytuowanie pozostałych należących do niego lokali. Modernizacja objęła również remont parkingu oraz dostosowanie go do wymogów bezpieczeństwa. Jednym z atutów hipermarketu na rynku lokalnym będzie szeroki wybór produktów.
Nawiązując do ponad 15-letniej historii sklepu skupimy się na utrzymaniu bardzo wysokiego poziomu produktów świeżych. Mięso, wędliny, ryby, pieczywo oraz warzywa i owoce szczególnie wyróżniają nasz hipermarket. Dzięki zmianom zdecydowanie poszerzyliśmy asortyment, m.in. w dziale artykułów przemysłowych. Liczymy na to, że stalowowolski E.Leclerc będzie miał charakter regionalny. Chcemy dotrzeć z naszą ofertą nie tylko do mieszkańców Stalowej Woli i Niska, ale również Tarnobrzega, Sandomierza i wielu innych mniejszych miejscowości.
– mówi Artur Frąc, prezes E.Leclerc Stalowa Wola.
Hipermarket funkcjonuje przez cały tydzień (z wyjątkiem dni objętych ograniczaniem handlu) w godzinach 7.00-22.00. Nowo otwarty sklep zatrudnia 80 pracowników.
***
E.Leclerc działa w Polsce od 1995. To Grupa niezależnych przedsiębiorców, którzy w sposób autonomiczny zarządzają własnymi firmami, współpracują z regionalnymi producentami, wspierają lokalne społeczności, dopasowując swoją ofertę do lokalnych warunków. Każdy sklep to odrębny podmiot. Kluczowym momentem dla rozwoju E.Leclerc w Polsce był rok 2010 i przejęcie od grupy Rewe sklepów Billa Polska, w celu stworzenia niezależnych spółek dystrybucyjnych.
Obecnie E.Leclerc zatrudnia ponad 5000 pracowników w 50 sklepach znajdujących się w 44 miastach na terenie 15 województw. Strategia biznesowa Stowarzyszenia E.Leclerc opiera się na trzech podstawowych filarach: rozwój sklepów już istniejących, zrzeszanie niezależnych partnerów oraz na zewnętrznym rozwoju. W roku 2017 E.Leclerc osiągnął obroty w wysokości 2,8 mld złotych. E.Leclerc została laureatem prestiżowej nagrody branży retail i FMCG – Retailer of the Year 2011 oraz Retailer of the Year 2012 w kategorii Hipermarket.
E.Leclerc