Należąca do Nestlé Schöller marka CORTINA prowadzi kilkuetapową kampanię promocyjną pod hasłem „Trójkąt doskonały”! Pierwsza odsłona kampanii objęła reklamę outdoorową, samplingi i sponsoring. Drugi etap to kampania TV, która startuje 26 maja! Celem działań jest wsparcie relaunchu marki i dotarcie do jej grupy docelowej. Pierwszy etap działań promocyjnych skoncentrowany jest na bezpośrednim dotarciu do grupy docelowej i zachęceniu do spróbowania produktu. By osiągnąć ten cel, w 10 miastach w Polsce, na 50 uczelniach wyższych marka […]
Nestle Ice Cream
1 kwietnia ruszyła loteria DoLODuj się z Nestlé Ice Cream! Codziennie do wygrania bardzo atrakcyjne nagrody: smartfon Galaxy Ace i 50 doładowań o wartości 20 zł do telefonu w każdej sieci! DoLODuj się i bądź w ciągłym kontakcie! Loteria potrwa do 31 sierpnia 2012 r. – to aż 5 miesięcy i wiele, wiele szans na wygraną! Zasady loterii są bardzo proste. Wystarczy kupić loda Nestlé, zachować paragon i wysłać SMS o treści: Nestle.nazwaloda na numer […]
- 1