Nivea Men Active Clean – Żel pod prysznic do ciała, twarzy i włosów

Marka Nivea wprowadziła na rynek nowy żel pod prysznic dla mężczyzn. Żel Active Clean znakomicie nadaje się do mycia ciała, twarzy i włosów. Innowacyjna formuła z aktywnym węglem jednocześnie głęboko oczyszcza skórę mężczyzn i pozostawia uczucie przyjemnej świeżości. Aktywny węgiel, zawarty w składzie Nivea Men Active Clean posiada niezwykłą zdolność absorpcyjną, dzięki czemu działa jak magnes i skutecznie przyciąga brud Innowacyjna formuła Nivea Men Active Clean sprawia, że czarny żel zmienia się w białą pianę, która pielęgnuje […]

SpełniOna 2015 – nowa odsłona komunikacji wizerunkowej Alpen Gold

Marka czekolad Alpen Gold rozpoczyna w kwietniu nową aktywację wizerunkową pod hasłem „SpełniOna2015”. Marka zwraca się do Polek i podkreśla rolę spełnienia w życiu kobiety. Nowa kampania ma formę konkursu dla konsumentek, w którym zachęca do opisania, czym dla nich jest spełnienie. Do wygrania są nagrody pieniężne o łącznej wartości 100 000 zł na spełnienie marzeń oraz warsztaty rozwoju osobistego. W wyborze najbardziej inspirujących historii pomogą trzy spełnione kobiety – ambasadorki akcji: Sylwia Gruchała, Anna Nowak-Ibisz oraz Kinga […]

FoodCare poszerza linię energetyków Black

Pod koniec marca br. na sklepowe półki trafił kolejny przedstawiciel linii Black Vitamin Energy firmy FoodCare – Vitamins&Minerals o wyjątkowym smaku cytryny i limonki. Formuła bez tauryny, naturalna kofeina oraz połączenie witaminy C i minerałów sprawiają, że to pozycja obowiązkowa podczas podejmowania kolejnych wyzwań. Prawdziwi zawodnicy nie mogą zwolnić, nawet gdy aura za oknem nie zachęca do działania. Za każdym rogiem czeka na nich kolejne wyzwanie i misja do wypełnienia – czy to podczas pracy w […]

ZM Pekpol wprowadza do oferty Kabanosy ze Spiżarni

Zakłady Mięsne Pekpol poszerzyły kategorię wędlin podsuszanych. Na sklepowe półki trafiła właśnie nowa propozycja producenta – drobiowe Kabanosy ze Spiżarni. To pyszna przekąska wytworzona z najwyższej jakości mięsa drobiowego z dodatkiem wieprzowiny: 100 g produktu zawiera 168,5 g mięsa. Kabanosy są poddawane procesom wędzenia i suszenia, dzięki czemu posiadają wyborny smak i zapach. Ponadto nie trzeba trzymać ich w lodówce – bez problemu można przechowywać je w temperaturze nawet do 24°C. Wysoka zawartość białka sprawia, że Kabanosy […]

Poland & CEE Retail Summit 2015 – podsumowanie

W dniach 18 – 19 marca 2015 roku w hotelu Hilton w Warszawie już po raz siódmy odbył się kongres Poland & CEE Retail Summit – czyli doroczne spotkanie przedstawicieli handlu i producentów FMCG. Przegląd Handlowy już po raz drugi był patronem medialnym tego wydarzenia. Kongres po raz kolejny potwierdził swoją pozycję największego i najbardziej reprezentatywnego spotkania polskiego sektora handlu i FMCG. Podczas tegorocznej edycji obecnych było ponad 930 uczestników, więc niemal o 25% więcej niż w roku 2014. W tegorocznej edycji rekordowa była ponadto: ilość sieci […]

Marka Winiary wprowadza Puddingi na zimno

Marka Winiary wprowadziła na rynek Pudding na zimno, Produkt oferowany jest w dwóch pysznych smakach: czekoladowym i waniliowym. Budynie ze względu na prosty sposób przygotowania a jednocześnie dobrodziejstwo składników odżywczych pochodzących z mleka często goszczą w diecie dzieci, a nam dorosłym przywołują smak beztroskiego dzieciństwa, kiedy mama lub babcia przygotowywały dla nas ten pyszny deser. Teraz na okres ciepłego lata Winiary przygotowały budyń w nowej wersji do sporządzania na bazie zimnego mleka. Jego przygotowanie nie […]

Pasztet Profi w czterech nowych smakach

Z końcem marca br. firma Profi wprowadza na rynek cztery nowe produkty i tym samym poszerza gamę Wielkopolskich Pasztetów z drobiem o cztery nowe smaki: pikantny, z cebulką, ze szczypiorkiem, z suszonymi pomidorami i bazylią. Cztery nowe produkty Profi: Wielkopolski Pasztet z drobiem i szczypiorkiem Wielkopolski Pasztet z drobiem, pikantny Wielkopolski Pasztet z drobiem i cebulką Wielkopolski Pasztet z drobiem, suszonymi pomidorami i bazylią. Produkt sterylizowany. Nie zawiera konserwantów. Cena ok. 1,99 zł. Waga 131 […]

RAPORT: Porównanie wartości koszyków z zakupami w internetowych supermarketach

Zakupy

Redakcja Przeglądu Handlowego wznawia akcję monitoringu cen towarów na półkach marketów w Polsce. Tym razem pod lupę wzięliśmy internetowe supermarkety. 23 marca br. postanowiliśmy sprawdzić ceny w sklepach internetowych Tesco.pl, Alma24.pl oraz e-PiotriPawel.pl Raport, zgodnie z przyjętym przez nas standardem, uwzględnia ceny losowo wybranych produktów ze sklepowych półek. We wszystkich badanych sklepach sprawdziliśmy te same produkty. Poniżej przedstawiamy listę 30 losowo wybranych produktów codziennego użytku, biorących udział w badaniu cen koszyków. Ceny najtańszych produktów w zestawieniu poszczególnych sklepów zostały pogrubione. […]

Retail Summit 2015 czas rozpocząć

Już 18 marca 2015 roku w hotelu Hilton w Warszawie rozpocznie się kolejna edycja kongresu Poland & CEE Retail Summit. Redakcja Przeglądu Handlowego objęła wydarzenie swoim patronatem. Kongres potrwa dwa dni – do 19 marca. W 2014 roku w kongresie udział wzięło ponad 750 uczestników z 334 firm. Pokazało to, że Poland & CEE Retail Summit stał się centralnym spotkaniem polskiego handlu, pozwalającym z jednej strony wymieniać strategiczne informacje, z drugiej – nawiązywać owocne relacje biznesowe, realnie przekładające się na rozwój handlu w Polsce i Europie. Szczegółowe […]

VIII Targi eHandlu – święto internetowych sprzedawców w stolicy Wielkopolski

Największe w Polsce targi dla wszystkich sprzedających w internecie odbędą się już 24 marca w Poznaniu. Swoje usługi i ofertę przedstawi ponad 110 firm z branży e-Commerce z Polski i Europy. Targi eHandlu to unikalna impreza, bo tylko tutaj jednocześnie można zapoznać się z tyloma rozwiązaniami z zakresu logistyki, obsługi płatności, prawa w handlu internetowym, hostingu, e-mail marketingu oraz innych obszarów wspierających sprzedaż internetową. Wśród Wystawców znalazły się po raz kolejny tak znane marki jak: […]