Rozmowa z Konradem Mickiewiczem, Prezesem firmy ZPC Bałtyk

O firmie ZPC Bałyk, jej pozycji na rynku słodyczy i planach na przyszłość rozmawiamy z Konradem Mickiewiczem, Prezesem firmy ZPC Bałtyk. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. ZPC Bałtyk jest firmą produkującą słodycze. Czy może powiedzieć Pan coś więcej o swojej firmie? Ile osób zatrudnia firma oraz jakie posiadacie Państwo moce produkcyjne w swoich zakładach? ZPC Bałtyk należy do Grupy Bałtyk Bomilla, w której skład wchodzą 3 zakłady produkcyjne, 1 w Gdańsku od ponad 90 […]

Parówki Jedynki MEN – pierwsze dla mężczyzn, z licencją na smak

Indykpol wprowadza na rynek innowacyjny produkt – Jedynki MEN – pierwsze parówki dedykowane mężczyznom, o unikalnym, wyrazistym smaku, dzięki dodatkowi mięsa wołowego. Jedynki MEN to pojedynczo pakowane parówki, stworzone w oparciu o męskie upodobania smakowe. Skład parówek to mix mięs – indyczego, wołowego, kurczęcego i wieprzowego, ze znaczną przewagą mięs szlachetnych – indyczego i wołowego. Dodatek mięsa wołowego nadaje parówkom wyrazisty smak, doceniony przez mężczyzn podczas testów konsumenckich. Mięso wołowe to także źródło pełnowartościowego białka oraz minerałów i witamin, […]

Konspol po raz drugi na targach marki własnej PLMA w Amsterdamie

Konspol

Firma Konspol zaprezentuje swoje stanowisko na targach marki własnej Private Label Manufacturers Association, które odbędą się w Amsterdamie w dniach 19-20 maja 2015. Podczas wydarzenia Konspol planuje zaprezentować szerokie portfolio produktów convenience oraz wędlin. Targi PLMA to doskonała okazja do zaprezentowania naszych możliwości i produktów szerokiemu gronu odbiorców z całej Europy. Konspol ma bogate doświadczenie w tworzeniu produktów pod marką własną oraz praktykę jeśli chodzi o produkty innowacyjne, nowoczesne, które spełniają oczekiwania coraz bardziej wymagających […]

GH PL Plus coraz mocniejsza

GH PL Plus z zadowoleniem przyjęła fakt podpisania porozumienia o współpracy handlowej pomiędzy POLOmarket i Stokrotką. Powiększenie potencjału jednego z udziałowców GH PL Plus bezpośrednio wpływa na zwiększenie wolumenu zakupów całej Grupy i bardzo zbliża ją do pierwotnie zakładanego celu, czyli rocznej sprzedaży detalicznej na poziomie większym niż 10 mld złotych. To zaś w oczywisty sposób powiększa możliwości skutecznego konkurowania na rynku przez wszystkich udziałowców GH PL Plus. Przyszły potencjał wolumenowy Grupy da ogromne możliwości. […]

Swojskie Ziemniaczki od Amino – pysznie i tradycyjnie

W ofercie Amino pojawiają się Swojskie ziemniaczki – 3 warianty smakowe ziemniaczanego puree, którego smak podkreślają dodatki, jak boczek i grzyby. Trzy warianty smakowe nowych produktów Amino bazują na lubianych przez Polaków składnikach. Na sklepowych półkach pojawiają się więc Swojskie ziemniaczki z boczkiem i cebulką, Swojskie ziemniaczki z borowikami i śmietaną oraz Swojskie ziemniaczki z ziołami i śmietaną. Wystarczy dodać gorącą wodę i danie jest gotowe już po 5 minutach – w poręcznym kubku, a […]

Rozmowa z Wacławem Orzechem, Prezesem firmy Orzech

O firmie ZPOW Orzech, jej pozycji na rynku przetwórstwa owocowo-warzywnego i planach na przyszłość rozmawiamy z Wacławem Orzechem, Prezesem firmy Orzech. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Orzech jest firmą zarówno produkcyjną jak i handlową. Jak firmę i oferowane przez Państwa produkty opisałby Pan w kilku zdaniach? Orzech jest firmą rodzinną która zatrudnia ponad 240 osób. W ofercie rynku krajowego i eksportowego posiadamy ponad 130 pysznych, zdrowych przetworów. Produkujemy już prawie 20 […]

Rożki od Leibniz – nowość w segmencie herbatników

Marka Leibniz przygotowała dla dzieci smakowitą niespodziankę – wspaniałe Rożki, które można jeść przez okrągły rok! Leibniz Rożki to nowość w segmencie herbatników. Unikatowy kształt herbatnika w postaci  rożka to ciekawa propozycja na deser lub przekąskę w szczególności dla małych łasuchów. Oprócz atrakcyjnego kształtu Leibniz oferuje pyszne smaki – Rożki dostępne są w dwóch wariantach – z kremem o smaku czekoladowo-orzechowym oraz truskawkowym. Wygodny w trzymaniu wafelek zapewni, że pałaszując Rożki nie pobrudzimy sobie rąk. Co ważne, herbatniki […]

POLOmarket i Stokrotka nawiązują współpracę poprzez utworzenie spółki Polskie Supermarkety sp. z o.o.

POLOmarket i Stokrotka informują, że zawarły porozumienie w sprawie nawiązania współpracy handlowej  poprzez zawiązanie spółki Polskie Supermarkety sp. z o.o. Pod logo POLOmarket i Stokrotka funkcjonuje obecnie 535 sklepów detalicznych o łącznych obrotach rocznych przekraczających  4,1  mld złotych netto. Celem porozumienia jest utworzenie spółki kapitałowej Polskie Supermarkety Sp. z o.o., w której POLOmarket i Stokrotka obejmą po 50% udziałów. W ramach spółki Polskie Supermarkety utworzony zostanie dział handlowy odpowiedzialny za koordynację polityk zakupowych towarów handlowych […]

Moc prawdziwego orzeźwienia z karmelkami od Goplany

Słoneczne dni i coraz wyższe temperatury to znak, że lato zbliża się wielkimi krokami. Gdy tylko pojawi się ochota na orzeźwienie, warto sięgnąć po produkty, które gwarantują przyjemny efekt ochłodzenia. Dzięki miętowym i owocowym cukierkom od Goplany można poczuć się lekko i rześko nawet podczas największych upałów. Gorąco? Czas na orzeźwienie! Zmęczenie i senność często towarzyszą wyjątkowo ciepłym dniom, które nie zawsze można spędzić nad jeziorem czy pod palmą na egzotycznych wakacjach. Przyjemny chłód możemy […]

Posti prognozuje przyszłość polskiego rynku herbaty

Większe znaczenie herbat ziołowych i funkcjonalnych, opartych na naturalnych składnikach – taką perspektywę dla polskiego rynku herbaty kreśli Prezes POSTI – Grzegorz Stupnicki. Od kilku lat w naszym kraju panuje moda na wszystko co „zdrowe”. Uważniej czytamy etykiety, zwracamy uwagę na składniki produktów. Jesteśmy bardziej aktywni i szukamy naturalnych wzmocnień dla naszego organizmu. Jak się okazuje, to aspekty, które będą mieć duży wpływ na polski rynek herbaty, w perspektywie najbliższych kilku lat. Widzimy, że zmieniają się […]