Wawel rozwija linię produktów funkcjonalnych. Pierwszym produktem w tej kategorii była MINIczekolada Danusia Malinowa Beauty z dziką różą (która jest naturalnym źródłem witaminy C) i kolagenem wprowadzona na rynek w kwietniu tego roku. W portfolio krakowskiego producenta słodyczy pojawiły się teraz MINIczekolady funkcjonalne: Koncentracja z ekstraktem z korzenia ashwagandhy, Stres z witaminami B6 i C oraz ekstraktem z Yerba Mate i Regeneracja z witaminami B6 i C z ekstraktem z korzenia żeń-szenia. Każda z nich […]
Rosnące ceny ziaren, zmiany klimatyczne wpływające na uprawy, rozporządzenie UE dotyczące wylesiania (EUDR) – to tylko niektóre z wyzwań stojących przed całym rynkiem kawy. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, obchodzonego 29 września, Fairtrade Polska zwraca uwagę na drobnych rolników uprawiających kawę, którzy odpowiadają nawet za 70% jej światowej produkcji. W tym dniu warto pamiętać o roli, jaką każdy z nas może odegrać w kształtowaniu bardziej sprawiedliwego rynku i zrównoważonej przyszłości kawy. „Mała czarna” stała się […]
Pieczeń z ziołami dołącza do Śmietanki z cebulką – to dwa wyjątkowe produkty inspirowane polską kuchnią od marki Wiejskie Ziemniaczki. Edycja Limitowana oprócz smaków polskiej kuchni wyróżnia się opakowaniami, które są spójne z wizerunkiem marki i przyciągają uwagę konsumentów. Wiejskie Ziemniaczki kojarzą się z nostalgią i wspomnieniami z dzieciństwa, kiedy to potrawy przygotowywały nasze mamy czy babcie. Jednym z ulubionych dań z pewnością była pieczeń z ziołami, która teraz pojawi się na sklepowych półkach jako […]
Grupa Chorten podpisała 5-letnią umowę na sponsoring Stadionu Miejskiego w Białymstoku, który od dziś nosi nazwę Chorten Arena. Wartość kontraktu to 4 055 000 złotych netto. Stadion przekazuje Grupie Chorten m.in. prawo do użycia znaku towarowego sponsora tytularnego w nazwie tego obiektu sportowego, która zostanie wyeksponowana na jego elewacji. Również w oficjalnych kanałach informacyjnych, mediach społecznościowych oraz wszelkich materiałach promocyjnych nastąpią zmiany w nazwie stadionu. Stadion piłkarski w Białymstoku – Chorten Arena Grupa Chorten ma […]
Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów jeden z największych producentów słodyczy w Polsce oraz jeden z wiodących producentów żelków w Europie, zawarł umowę przedwstępną na sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwa PWC Odra S.A. do ZPC Śnieżka S.A. Założeniem transakcji jest zwiększenie możliwości produkcyjnych obu producentów, w tym koncentracja Grupy Otmuchów na podstawowej działalności związanej z produkcją żelków. Sprzedaż części PWC Odra S.A. na rzecz ZPC Śnieżka S.A. W dniu 12.09.2024 r. Grupa Otmuchów zawarła umowę przedwstępną sprzedaży ZCP […]
Wzrost znaczenia retail mediów w planowaniu komunikacji marketingowej to globalny trend i jeden z głównych prognozowanych kierunków rozwoju e-commerce w najbliższych latach1. Choć retail media są szeroko dyskutowanym tematem, ich rola dopiero się umacnia. Ze sprzedawcą detalicznym lub siecią retail media współpracuje 50% kupujących – wynika z pierwszego ogólnoeuropejskiego badania opinii na temat roli retail media w ekosystemie reklamy cyfrowej. Jak wykorzystywać nowoczesne technologie z obszaru komunikacji marketingowej do pogłębienia zaangażowania konsumenta w trakcie procesu […]
Najwyższej jakości maślanka, kremowa, gęsta konsystencja i wyśmienite dodatki tworzące wyrafinowane comfort-foodowe produkty. Desery Łaciate to idealna propozycja dla osób, które poszukują niebanalnych, zdrowych przekąsek. Nowość od Mlekpolu dostępna jest w czterech wariantach, w wygodnej porcji 170 g. Desery Łaciate Mlekpol w 4 wariantach Desery Łaciate powstają na bazie pysznej maślanki, jednak tym, co nadaje im niepowtarzalny charakter, są kontrastujące z maślanką oryginalne dodatki, dzięki którym te produkty firmy Mlekpol dostępne są teraz w wersjach […]
Marka Alpro wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem „Roślinnie, zawsze pysznie!” działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni digitalowej oraz OOH (out of home), zaś jej głównym bohaterem jest twórca kulinarny oraz autor książek z przepisami – Michał Korkosz, znany jako Rozkoszny. W ramach kampanii promowane są napoje roślinne Alpro oraz roślinne alternatywy dla jogurtu typu skyr. Jej […]
Audyt jest dla producentów okazją do poznania mocnych i słabych stron produktów w sklepie. W tym zakresie producenci często korzystają z usług wyspecjalizowanych partnerów, ale możliwe jest także przeprowadzenie go na inne sposoby. Samodzielne zorganizowanie audytu staje się coraz łatwiejsze dzięki szerokiemu dostępowi do wiedzy, nowoczesnym technologiom oraz możliwościom, jakie mają sieci sklepów. Jak dzisiaj można podejść do tego tematu samodzielnie? Przedstawiciel handlowy przyjeżdża do sklepu, sprawdza stan półek, rozmawia z przedstawicielem sklepu o możliwości […]
Firma Lisner, należąca do niemieckiego koncernu spożywczego Müller Group – z pozytywną decyzją Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) w sprawie akwizycji biznesu Grupy Graal. Na początku września br. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał firmie Lisner pozytywną decyzję, na mocy której oficjalnie zakończy się postępowanie związane z planowaną akwizycją biznesu Grupy Graal. Pozytywna decyzja UOKiK to ważny krok w strategii rozwoju spółki, skoncentrowanej na rozbudowie oferty produktowej w segmencie rybnym i delikatesowym. Finalizacja akwizycji […]