Konsumpcja chleba w Polsce wzrosła o 16% w ciągu ostatnich 4 lat

Chleb jest podstawowym elementem naszej diety i wchodzi w skład pierwszego poziomu piramidy żywienia. Pieczywo dostarcza mnóstwa składników odżywczych, stawiając pod znakiem zapytania sens utożsamiania jego spożycia wyłącznie ze wzrostem wagi. W Polsce roczne spożycie chleba na osobę podwyższyło się w ciągu ostatnich czterech lat. Podczas gdy w 2010 statystyczny Polak zjadał rocznie 59kg chleba, w 2014 ilość ta wzrosła o 16%, do 70kg na rok. W roku 2010 w Polsce spożywano statystycznie 59kg chleba […]

Otwarcie POLOmarketu w Janikowie

POLOmarket Janikowo

23 października o godz. 8.00 przy ul. Przemysłowej 5 w Janikowie, po uroczystym przecięciu wstęgi, otwarty zostanie nowy sklep polskiej sieci POLOmarket. Swój udział w uroczystości zapowiedzieli przedstawiciele lokalnych władz. Otwarciu towarzyszyć będą konkursy dla klientów, słodkie niespodzianki, degustacje oraz atrakcyjne promocje. Supermarket w Janikowie znajduje się w nowo wybudowanym budynku wolnostojącym, wyposażonym w klimatyzację. Powierzchnia handlowa nowego POLOmarketu to ponad 600 m2 – będzie to zatem jedna z największych placówek sieci. Sklep będzie prowadził sprzedaż […]

Rozmowa z Pawłem Kwiatkowskim i Włodzimierzem Karandyszowskim z firmy Pura Vida – nowego gracza na polskim rynku lodów

O firmie Pura Vida, jej pozycji na rynku lodów, konkurencji i planach na przyszłość rozmawiamy z Pawłem Kwiatkowskim i Włodzimierzem Karandyszowskim. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Pura Vida to nowa marka na polskim rynku lodów. Czy może nam Pan opowiedzieć więcej o firmie – skąd wziął się pomysł na produkcję lodów i co wyróżnia lody Pura Vida od produktów konkurencji? Paweł Kwiatkowski: Razem z Włodzimierzem Karandyszowskim mamy prawie 35 lat doświadczenia w branży lodowej. Byłem […]

Król Belgów z wizytą w La Lorraine Polska

La Lorraine Bakery Group jest dumna z oficjalnej inauguracji w Polsce nowego, w pełni zautomatyzowanego magazynu mroźni wysokiego składowania, która odbyła się w obecności Jego Wysokości Króla Belgów. Supernowoczesny magazyn jest częścią ambitnego programu inwestycyjnego o wartości 50 mln euro, który pozwoli La Lorraine Polska podwoić swoje moce produkcyjne. La Lorraine Bakery Group to belgijska spółka rodzinna, która zajmuje się od ponad 75 lat przetwórstwem zbóż oraz produkcją piekarniczą. 15 lat temu firma rozpoczęła długoterminową strategię […]

Patronat medialny: „Sprzedaż prowokacyjna – okrzyknięta czwartą rewolucją sprzedażową”

29 października w Warszawie odbędzie się otwarte spotkanie Polish Business Club. Gościem specjalnym będzie Mateusz Mrozowski, manager i doradca biznesowy, który opowie o rewolucji w sprzedaży. Spotkanie będzie miało formułę merytorycznego spotkania biznesowego, połączonego z networkingiem. Polish Business Club co miesiąc organizuje spotkania, które mają na celu promowanie przedsiębiorczości i nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych. Najbliższe spotkanie odbędzie się  29 października w Businessman Institute (Trakt Lubelski 40A). Spotkanie rozpocznie się o godzinie 14:00. Tym razem uczestnicy […]

Cukierki w kształcie butelki od firmy Argo

Targi Anuga w Kolonii z każdą kolejną odsłoną przyciągają coraz większą rzeszę wystawców, ale i odwiedzających. To dobra okazja, aby akcentować walory oferowanych produktów oraz zaprezentować nowości. Właśnie podczas targów, polska firma Argo zaprezentowała po raz pierwszy nowe wyroby, wśród których były m.in. cukierki w kształcie butelki o smaku Coli oraz Lemoniady. W tym roku na targach Anuga swoją premierę miały cukierki z nadzieniem firmy Argo: Sweet & Sour,  Fresh Drop’s, Lemonade Drop’s i Cola […]

Smak tradycji w nowych Sosach Kieleckich

Sos tatarski WSP Społem

Receptury bazujące na rodzinnych tradycjach kulinarnych, najwyższej jakości składniki, a teraz także nowe, wyjątkowe opakowanie. Co to takiego? Oczywiście Sosy Kieleckie! Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” postanowiła podkreślić ponad 50-letnią tradycję swoich produktów. Nowe, eleganckie słoiczki to odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów wyrobami z bogatą historią. W nowej ofercie Spółdzielni znajduje się aż pięć rodzajów sosów – cygański, curry, tatarski, chrzanowy oraz czosnkowy. Zatem, wielbiciele zarówno łagodnych, jak i wyrazistych smaków na pewno znajdą coś dla siebie. […]

Polskie, Włoskie i Hiszpańskie smaki serków topionych marki Lactima

Szukając specjału, który z powodzeniem wzbogaci nasze codzienne menu, warto sięgnąć po linię serków topionych w kubeczku marki LACTIMA. Każdy z produktów stanowi połączenie wygody oraz delikatnej, kremowej konsystencji, która dzięki wyrazistym dodatkom i przyprawom pozwoli nam na nowo poznać polskie, włoskie i hiszpańskie smaki. Trzy oblicza smaku Poza świeżymi składnikami kluczem do pysznego posiłku są umiejętnie dobrane przyprawy, dzięki którym potrawa nabiera bardziej wyrazistego charakteru. Z serami topionymi w kubeczkach marki LACTIMA możemy zarówno […]

Lokalne odmiany owoców w kampanii Herbapol

Herbapol - Dżemy klasyczne

Firma Herbapol rusza z nową kampanią reklamową dżemów, którą otwiera emisja 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem Tomka Jakubiaka, ambasadora marki. Komunikacja skupia się na podkreśleniu lokalności oraz odmianowości najlepszych polskich owoców pochodzących od sprawdzonych i zaufanych dostawców Herbapol. Główną osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny prezentujący dżemy: Truskawka z Lubelszczyzny, Malina Polka, Wiśnia Nadwiślanka, Czarna porzeczka z okolic Nałęczowa oraz Powidła Węgierkowe. Produkty poleca Tomek Jakubiak, który jako dziennikarz kulinarny i kucharz, od lat przekonuje Polaków […]

Goplana i Solidarność w jednej kampanii telewizyjnej

Marki Goplana oraz Solidarność z portfolio Grupy Colian łączą swoje siły. W telewizji wystartowała kampania spotowa, w której promowane są sztandarowe produkty obu marek. Grupa Colian posiada bogate portfolio rozpoznawalnych produktów spożywczych. W ofercie firmy znajdują się słodycze doskonale znane konsumentom pod silnymi brandami: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Akuku!, Familijne, Jeżyki. Najnowsza kampania telewizyjna ma za zadanie poinformować konsumentów o połączeniu polskich tradycji cukierniczych: czekolady „Goplana” i nadzień „Solidarności”. Działania komunikacyjne bazują na trzech 15’’ […]