Karl Lagerfeld w ofercie tekstyliów domowych w Carrefour

Od lutego do końca kwietnia bieżącego roku w sklepach Carrefour będą dostępne produkty zaprojektowane przez Karla Lagerfelda. Klienci, w ramach specjalnego programu lojalnościowego, będą mogli skorzystać z 70% rabatu przy ich zakupie. Karl Lagerfeld to rozpoznawalny na całym świecie niemiecki projektant, fotograf i dyrektor artystyczny największych domów mody. Od lat poszukuje nowych środków wyrazu dla swoich pomysłów artystycznych: od mody aż po hotelarstwo. Teraz stworzył ekskluzywną kolekcję tekstyliów domowych i łazienkowych, która będzie dostępna w hipermarketach […]

Poland & CEE Retail Summit 2016 – branżowe spotkanie roku w Polsce

Już 6-7 kwietnia 2016 roku w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kongresu Poland & CEE Retail Summit. Redakcja Przeglądu Handlowego już po raz trzeci objęła wydarzenie swoim patronatem. Kongres Poland & CEE Retail Summit to pozycja obowiązkowa w kalendarzach menadżerów z firm z sektora handlu i sektora spożywczego. Spotkanie to od 8 lat wpływa na jakość i tempo rozwoju polskiego i europejskiego handlu jak oraz ma wymierne przełożenie na codzienny biznes poszczególnych firm. […]

Rozmowa z Mateuszem Ćwiklikiem, Dyrektorem Handlowym Browaru Pilsweizer

O Browarze Pilsweizer, jego pozycji na rynku piw i planach na przyszłość rozmawiamy z Mateuszem Ćwiklikiem, Dyrektorem Handlowym Browaru Pilsweizer. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Pilsweizer jest firmą produkującą piwo. Czy może powiedzieć Pan coś więcej o Browarze Pilsweizer? Ile osób zatrudnia firma oraz jakie posiadacie Państwo moce produkcyjne w swoich zakładach? Browar zatrudnia na etatach 18 osób, dodatkowo głównie w czasie rozlewów kolejne kilkanaście osób jako wsparcie przy produkcji. Na tą chwilę nasze moce produkcyjne sięgają […]

Maspex wprowadza napoje energetyczne Tiger w nowej linii

Marka Tiger poszerza ofertę o funkcjonalne napoje energetyczne w trzech nowych wersjach smakowych! Sportowcy sięgną po Tiger Fighter, Tiger Speed to idealne rozwiązanie dla każdego zmęczonego kierowcy, a Tiger Vitamin Attack nie tylko pobudza, ale i zwiększa odporność dzięki skondensowanej dawce witamin. Dzięki nowej linii funkcjonalnych napojów energetycznych, teraz każdy może wybrać porcję energii dopasowaną do swoich potrzeb. Tiger skutecznie i konsekwentnie zwalcza niedobory energii u każdego. Trzy nowe funkcjonalne napoje energetyczne wyróżnia nie tylko gwarancja energetycznego orzeźwienia […]

Majonez Kielecki „rośnie” na Wielkanoc

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” – producent jednego z najbardziej popularnych Majonezów w Polsce jakim jest Majonez Kielecki, startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Wielkanocny materiał ma zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu oraz przypomnieć, że sos idealnie sprawdzi się w roli dodatku zarówno na co dzień, jak i od święta. Kampania rozpocznie się już 1 marca br. 15 sekundowe spoty reklamowe emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w Internecie. Całość dopełni komunikacja PR, materiały […]

Christophe Guille nowym szefem PepsiCo na Europę Centralną i Bałkany

PepsiCo mianowało Christophe’a Guille’a na stanowisko Dyrektora Generalnego na Europę Centralną i Bałkany, która jest nową strukturą organizacyjną w firmie powstałą z połączenia tych obszarów. Christophe Guille, który wcześniej piastował stanowisko Dyrektora Generalnego i Wiceprezesa PepsiCo na Europę Centralną, będzie teraz odpowiedzialny za działania PepsiCo w regionie Europy Centralnej i Bałkanów dla takich wiodących marek, jak: Pepsi, Lipton Ice Tea, Lay’s oraz Cheetos. Przez ostatnie 50 lat marki przekąsek i napojów PepsiCo kształtują pop kulturę […]

Nescafé 3in1 w nowych, pysznych smakach

Obecne pokolenie młodych ludzi jest zabiegane i żyje w ciągłym pośpiechu. Studia, pierwsza praca, podróże, spotkania z przyjaciółmi… Żyją szybko, intensywnie, chcąc czerpać jak najwięcej z życia. To czas poszukiwań, również swojej ulubionej kawy. Jaka powinna być idealna kawa? Delikatna w smaku, dopasowana do stylu życia młodych ludzi – łatwa i szybka w przygotowaniu. I taka właśnie jest Nescafé 3in1 w dwóch nowych, wspaniałych smakach. Marka Nescafé, na początku tego roku rozszerzyła portfolio napojów kawowych  typu „3w1” […]

Forum Polskiego Handlu postuluje o kwotę wolną od podatku w wysokości 300 mln euro rocznie

Forum Polskiego Handlu uważa, że wprowadzenie nowego podatku obrotowego dla handlu powoduje wiele niepotrzebnych emocji, wymaga czasochłonnych i dogłębnych analiz, wnikliwego zbadania rynku w Polsce, opracowania reguł oraz definicji dotyczących branży, Forum Polskiego Handlu rekomenduje do rozważenia przez Władze RP: Odstąpienie od wprowadzenia dodatkowego opodatkowania handlu w roku 2016. Zamiennie, w roku 2016 podwyższyć podatek VAT o 0,3%, co zapewni Rządowi RP planowane i zabudżetowane wpływy z przeznaczeniem na ważne cele społeczne (tymczasowo, tylko na rok […]

Branża piwowarska wstępnie podsumowała rok 2015

W ciągu minionych dwunastu miesięcy browary sprzedały 39,8 mln hektolitrów piwa (włącznie z eksportem), to jest o 0,7% więcej niż w 2014 r. W opinii Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego (branża piwowarska) – Browary Polskie krajowy rynek piwa jest już rynkiem dojrzałym i nasyconym, a jego dalszy rozwój będzie zmierzał w kierunku dywersyfikacji oferty produktowej, w odpowiedzi na rosnące wymagania konsumentów, coraz bardziej świadomych i otwartych na piwne innowacje oraz piwa o mniejszej zawartości alkoholu. Po […]

Delecta prezentuje Zbożowe ciasteczka

Delecta wprowadza do oferty chrupiące Zbożowe ciasteczka z unikalną kompozycją 5 zbóż: pradawnego amarantusa, orkiszu, owsa, żyta i pszenicy. Zbożowe ciasteczka to pierwsze tego rodzaju ciasteczka do domowego wypieku, dostępne na polskim rynku. Szlachetne składniki i mnóstwo możliwości połączeń z ulubionymi dodatkami  stanowią o wysokim potencjale sprzedażowym nowego produktu. Delecta zaprasza do inspirującej zabawy w pieczenie i odkrywanie smaków. Przygotowanie Ciasteczek zbożowych jest bardzo proste, wystarczy dodać podstawowe składniki. Za każdym razem można urozmaicić ich smak wybranymi […]