Octim poszerza ofertę musztard

Firma OCTIM poszerza ofertę musztard. Po niedawnym rebrandingu, teraz firma postanowiła wprowadzić do oferty musztardy w nowej odsłonie – z suszoną żurawiną, z suszoną śliwką, o smaku wędzonej papryki i rozmarynu oraz ze smażoną cebulką. Wiosna to czas, gdy na talerzu lądują nowalijki, pachnące zioła i sałaty, a coraz cieplejsze wieczory chętnie spędzamy na wspólnym biesiadowaniu przy grillowanych specjałach. Każdy, kto lubi eksperymenty kulinarne, ale ceni także najwyższą jakość, chętnie sięgnie po nowości OCTIM. Do […]

Marka Olej Polski w wiosennej kampanii

Ruszyły wiosenne działania wizerunkowe marki Olej Polski. „Smakowita” kampania telewizyjna jest kontynuacją rozpoczętej jesienią ub.r. kampanii reklamowej, którą teraz wsparły także działania w prasie. Kampania wizerunkowa marki Oleju Polskiego realizowana jest na zlecenie producenta Oleju Polskiego, spółki Komagra, należącej do BZK Group. Działania opierają się na spotach telewizyjnych prezentujących walory oleju jako niezbędnego składnika zdrowych i smacznych dań. Tym razem marka nawiązuje do świąt wielkanocnych. Aktywności w telewizji wspiera promocja marketingowa w prasie kobiecej. Reklama TV […]

SPAR otwiera nowy sklep w Milczanach

Sieć polskich sklepów spożywczych SPAR uruchomiła kolejną placówkę. Sklep o powierzchni 290m² i formacie SPAR otwarto w miejscowości Milczany. Mimo, że Milczany to niewielka miejscowość położona w powiecie sandomierskim, w województwie świętokrzyskim, oferta sklepu SPAR nie różni się niczym od placówek SPAR zlokalizowanych w większych miastach. Placówka w Milczanach to nowoczesny obiekt, zaaranżowany specjalnie z myślą o wygodzie klientów, dopasowany do ich potrzeb i pozwalający na komfortowe zakupy. W ofercie sklepu znajdują się wysokiej jakości […]

Lody Koral z Wedlem, Oshee i marką Łaciate

Oferta asortymentowa marki Koral w 2016 roku wzbogaciła się o 7 zupełnie nowych produktów. Oprócz tego, linia kilku najbardziej popularnych lodów została uatrakcyjniona o nowe, unikalne smaki. Nowe propozycje marki Koral Propozycja marki Koral zakłada wprowadzenie między innymi trzech nowych rodzajów owocowych lodów sorbetowych. Reklamowany jako „Hit lata 2016” sorbetowy Roller to zakręcone lody o smaku truskawki, owoców egzotycznych i mango, sprzedawane w pojemności 85 ml. Kolejną propozycją firmy Koral na sezon lodowy 2016 są […]

Owsianki i muesli błyskawiczne firmy Brüggen chronione przez opakowania DuoSmart

Firma Coveris dostarcza opakowania na owsianki i muesli błyskawiczne firmy Brüggen. Produkty pakowane w kubki DuoSmart dostępne są w sklepach wiodących sieci detalicznych w Polsce i w Niemczech. Wybrane przez Brüggen kubki DuoSmart PP o średnicy 95 mm, owinięte zostały kartonowym segmentem z jakościowego papieru. Owijka została obustronnie zadrukowana w technologii druku offsetowego. Papierowe dno stanowi dodatkowe miejsce pozwalające na zadrukowanie informacji prawnych lub kodów EAN. Ponadto zdobienie opakowania zostało wzbogacone wyciętym w owijce „okienkiem”, […]

Czekoladki z Klasą Toffino od Colian

Colian zaskakuje kolejną nowością stanowiącą efekt współpracy marek Goplana i Solidarność. Firma rozszerza kolekcję Czekoladek z Klasą o Czekoladki z Klasą Toffino, które idealnie sprawdzą się jako pomysły na słodkie upominki. Firma Colian przygotowała kolejną niespodziankę dla fanów Goplany i Solidarności. Jej najnowsza propozycja, Czekoladki z Klasą Toffino to gratka dla miłośników smaku toffi i mlecznej czekolady. Nowość stanowi wyjątkowe zestawienie pysznej aksamitnej czekolady Goplana i nadzienia toffi od Solidarności. Czekoladki z Klasą Toffino wyróżniają […]

Branża spirytusowa podsumowuje rok 2015

Branża spirytusowa ubiegły rok zalicza do umiarkowanie udanych. Wyhamowały spadki w produkcji i sprzedaży wódki na rynku krajowym. Produkcja nie wróciła jednak do poziomów sprzed podwyżki akcyzy. Martwi zatrzymanie rozwoju eksportu i potencjalny wzrost szarej strefy. Przedsiębiorcy wskazują, że przy wysokich obciążeniach i niskiej rentowności w kraju, trudno inwestować w promocję zagraniczną. Produkcja wciąż niska W 2015 r. utrzymywała się niższa produkcja napojów spirytusowych, przy lekkich wzrostach w produkcji pozostałych kategorii alkoholi. Zakłady spirytusowe w […]

Profi prezentuje pasty kanapkowe w czterech smakach

Pasty kanapkowe Profi to nowość w segmencie past kanapkowych. To, co je wyróżnia od innych tradycyjnych past na rynku, to możliwość serwowania również na ciepło. Pasty Profi, w przeciwieństwie do past obecnych na rynku, nie są przygotowane na bazie majonezu. Powstają z wykorzystaniem wysokiej jakości mięs i ryb (łososia wędzonego) z dodatkiem warzyw, bez glutaminianu monosodowego czy barwników. Unikatowa formuła na bazie oleju rzepakowego umożliwia spożycie jej na ciepło, w postaci smakowitej grzanki, aromatycznej zapiekanki, […]

Naturalnie Smaczne! Nowa linia produktów od Knorr

Naturalnie Smaczne Knorr - Lasagne

Wspaniały smak i tylko naturalne, pozyskiwane ze zrównoważonych źródeł składniki – oto nowa, naturalna i jeszcze smaczniejsza linia produktów Knorr: Naturalnie Smaczne! Naturalnie Smaczne! to innowacyjne produkty Knorr, których skład to w 100% naturalne składniki, jak warzywa, zioła, przyprawy, oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia czy mąka – czyli takie, które każdy dobrze zna ze swojej kuchni. Cząstki składników są ponadto większe niż w dotychczasowych recepturach, co sprawia, że z łatwością można rozpoznać znajdujące się w […]

Herbapol wprowadza nową rodzinną herbatę Nasza

Długie rozmowy po powrocie ze szkoły i pracy, wspólne odrabianie lekcji, weekendowe podwieczorki, gry planszowe i spokojna lektura książek. Rodzinne chwile smakują jeszcze lepiej, gdy możemy się nimi cieszyć z filiżanką pysznej herbaty w ręku. Właśnie dlatego Herbapol Lublin wprowadza nową markę herbaty Nasza, która dopełni smakowity czas spędzany w gronie najbliższych. Herbata Nasza to nowa herbata z gwarancją jakości Herbapolu. W ofercie znajduje się – klasyczna czarna herbata oraz najbardziej lubiane przez całą rodzinę […]