REDD’S zaskakuje nowymi opakowaniami

Żurawina, Malina z Granatem oraz Jabłko z Trawą Cytrynową – to warianty, które REDD’S prezentuje w nowej, zaskakującej postaci. W nadchodzącym sezonie te owocowe wariacje dostępne będą już nie w zielonych, a w nowych, przezroczystych butelkach. Kampanię, której towarzyszy hasło „Czysta forma smaku”, wspiera nowy spot z Rastamanem. Trzy znane, owocowe smaki piwa, lubiane zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn, dostępne będą w przezroczystych butelkach o pojemności 0,4 l. Nowe butelki REDD’SA podkreślają różnorodność smaków, a […]

Koral z wielką loterią KORALIADA

W poniedziałek, 24 kwietnia, rozpocznie się wielka loteria konsumencka KORALIADA. Akcję promuje spot reklamowy z udziałem popularnego aktora, Maćka Musiała. Koralowa Loteria Lodowa 2017 KORALIADA trwać będzie 9 tygodni. „Baw się! Jedz lody! Wygrywaj koralowe nagrody!” – zachęca producent do udziału w zabawie, której warunkiem jest zakup minimum 2 lodów Koral na jednym paragonie i zgłoszenie paragonu na stronie www.koraliada.pl. Co tydzień  będzie można wygrać m.in. zestawy do odbioru wirtualnej rzeczywistości Samsung Gear VR, konsole PS4, tablety […]

Dzień Czekolady w ZPC Bałtyk

Z okazji światowego Dnia Czekolady, który przypada na 12 kwietnia, pracownicy Fabryki Czekolady „Bałtyk”uruchomili fontannę czekolady i częstowali nią wszystkich, którzy tego dnia odwiedzają gdańską fabrykę czekolady. Dzień czekolady to święto, które uwielbiają wszyscy sympatycy czekoladowych tabliczek, pralinek czy bombonierek. W Gdańsku, w Fabryce Czekolady „Bałtyk” dla podkreślenia tradycji produkcji czekolady na Pomorzu zorganizowano degustację czekolady płynącej prosto z fontanny. Była to też okazja, aby opowiedzieć o historii czekolady i jako to się stało, że […]

Znamy laureatów konkursu o Złoty Medal Targów WorldFood Warsaw 2017

Ponad 150 produktów spożywczych w jedenastu kategoriach walczyło wczoraj o medale i wyróżnienia targowe. Propozycje producentów i przetwórców przeszły oczekiwania wszystkich, a wysublimowane efekty smakowe i zapachowe zaskoczyły nawet wymagające kubki smakowe profesjonalistów zasiadających w Jury. Dzisiaj podczas spotkania z mediami zostały ogłoszone wyniki. Jury w składzie Jarosław Uściński (Przewodniczący Jury, Prezes OSSKiC), Mirosław Reszczyk (Firma Janex, członek Zarządu OSSKiC), Zbigniew Łęgowski (Szef kuchni hotelu Hilton, członek OSSKIC), Agnieszka Szpaderska (manager Targów) przez wiele godzin, […]

Nagrody „Retailer of the Year 2016 – Wybrany przez Dostawców” rozdane! Biedronka Siecią Handlową Roku

29 marca 2017 r. w Warszawie, podczas uroczystej Gali towarzyszącej Poland & CEE Retail Summit 2017, zostały rozdane nagrody „Retailer of the Year 2016. Wybrany przez Dostawców”, nagradzające najlepsze sieci handlowe w najważniejszych formatach. Jest to jedyne na rynku wyróżnienie przyznawane sieciom handlowym przez dostawców – producentów FMCG i  dóbr trwałych. W tym roku, aby lepiej odzwierciedlić charakterystykę rynku – wraz z partnerem merytorycznym odpowiadającym za metodologię i badanie Plebiscytu – firmą Nielsen, organizator przygotował pięć kategorii, w których odbywało się głosowanie: sieci multiformatowe, supermarkety, dyskonty, sklepy małego formatu […]

Lech Ice Bloody Orange: orzeźwiająca nowość od Leszka

Oferta popularnych na rynku radlerów Lech Ice została wzbogacona w tym sezonie o Bloody Orange – miks piwa i lemoniady o orzeźwiającym smaku pomarańczy. Wszystkie warianty Lecha Ice dostępne są teraz w opakowaniach z odmienioną szatą graficzną.  Leszek wraca ze swoich podróży po świecie z kolejną orzeźwiającą niespodzianką. Po kubańskim Ice Mojito i cytrynowym Shandy przywiózł nowość w świecie radlerów – Lecha Ice Bloody Orange. Jest to idealna na upały mieszanka piwa z pomarańczową lemoniadą. – mówi […]

Kongres Poland & CEE Retail Summit 2017 czas zacząć!

Już po raz dziewiąty, w dniach 29-30 marca 2017 w Hotelu Hilton w Warszawie zbiera się elita polskiego handlu, reprezentująca wiodące sieci handlowe i producentów FMCG podczas Poland & CEE Retail Summit 2017. Przegląd Handlowy już po raz 4. objął swoim patronatem to niezwykłe wydarzenie. Tegoroczna edycja tego najważniejszego i najbardziej reprezentatywnego spotkania sektora retail zgromadzi ponad 1200 uczestników z 430 firm, w tym ponad 220 przedstawicieli 66 sieci handlowych oraz reprezentantów ponad 160 firm – producentów […]

GoldenCan – złota kolekcja mięs w kawałkach zatopionych w galaretce

Kolekcja wysokogatunkowych mięs GoldenCan to nowa seria produktowa Zakładów Mięsnych Łuków, którą tworzą szynka, schab, karczek, łopatka i boczek. Każdy produkt to 96% wyselekcjonowanego mięsa w kawałkach, otoczonego aromatyczną galaretką. Produkty przygotowane są bez dodatku glutaminianu, fosforanów, sztucznych barwników. Zakłady Mięsne Łuków, produkujące konserwy już od ponad 40 lat, wzbogaciły swoją ofertę konserw o innowacyjną linię GoldenCan, która prezentuje zupełnie nowe spojrzenie na tę kategorię produktów. To, co wyróżnia te mięsa na rynku to bardzo […]

Lech Lite – nowy lekki lager

Nowy lekki lager – Lech Lite właśnie debiutuje na sklepowych półkach. Lech Lite to lekki lager o niższej zawartości alkoholu (3,5%). Dzięki chmieleniu na zimno chmielem Cascade, wykorzystywanym w piwach typu IPA i APA, wyróżnia się orzeźwiającym i łagodnym smakiem. Lech Lite ma ponad 30% mniej kalorii w porównaniu do innych lagerów na rynku (96 kcal. na 330 ml piwa). Lech Lite to propozycja dla osób żyjących aktywnie, które do tej pory w wielu sytuacjach nie […]

Bielmar wprowadza limitowaną wersję margaryn marki PALMA i uruchamia przedświąteczną kampanię reklamową

Firma Bielmar wprowadza limitowaną wersję margaryn marki Palma – do ciast ucieranych. Produkt jest wprowadzony do sprzedaży przed okresem Świąt Wielkanocnych, kiedy to ciasta ucierane są najczęściej obecne w naszych domach. Specjalna formuła produktu wpływa na delikatność ciasta i sprawia, że nie wysycha zbyt szybko, co jest szczególnie doceniane przez konsumentki. Palma do ciast ucieranych nie zawiera konserwantów, w swoim składzie zawiera ukwaszone mleko i ma aż 80% tłuszczu. 20 marca br. rozpoczęła się wiosenna, przedświąteczna kampania […]