Z końcem maja br. ruszyła sprzedaż limitowanej edycji Grześków Gofree w wyjątkowych, wakacyjnych smakach. Marka przygotowała oryginalne i zaskakujące połączenia w dwóch wersjach: Grześki Gofree Kakao i Czekolada oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca, które idealnie wpisują się w letni klimat, pełen dobrej zabawy. Portfolio marki Grześki rozszerza się o dwa limitowane wafelki: Grześki Gofree Kakao i Czekolada oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca. Pierwszy wariant to połączenie ciemnego wafla i kremów o smaku kakaowym […]
20 maja 2024 r. w hotelu Sofitel Warsaw Victoria odbył się 6. Kongres Nowoczesnej Dystrybucji. W wydarzeniu wzięło udział ponad 400 uczestników, którzy wysłuchali wystąpień i debat z udziałem liderów sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji w Polsce oraz przedstawicieli administracji państwowej i ekspertów z Polski i zagranicy. Uroczystego otwarcia dokonała Renata Juszkiewicz, Przewodnicząca Rady Programowej kongresu (Prezes Zarządu POHiD, Wiceprezydent EuroCommerce). Tegoroczną edycję rozpoczniemy od przedstawienia perspektyw dla rozwoju gospodarek globalnej, europejskiej i polskiej, i […]
Grupa Muszkieterów osiągnęła w pierwszym kwartale 2024 r. łączny obrót w wysokości blisko 2,4 mld zł w ramach zrzeszonych sieci Intermarché i Bricomarché, odnotowując niemal 9% wzrost rok do roku. Obie marki mają za sobą okres dynamicznych przyrostów sprzedaży i zwiększania skali oddziaływania. Intermarché – solidne wzrosty sprzedaży i powrót do rozwoju Dla Intermarché pierwsze miesiące tego roku były udane pod kątem handlowym, a także istotne w kontekście powrotu sieci do rozwoju. Od stycznia do […]
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. Marka Curly cieszy się coraz większym zainteresowaniem konsumentów na polskim rynku. Wpływ na to ma m.in. niemal już kultowy orzechowy smak, który spotyka się z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów. Dlatego w tym roku Lorenz zdecydował się […]
Haribo, producent gum rozpuszczalnych marki MAOAM, wprowadza na rynek nowość MAOAM Bloxx Wild Red Berries oraz limitowaną edycję MAOAM Kracher Apple Alarm. MAOAM Kracher Apple Alarm – gumy rozpuszczalne To wyjątkowa edycja jednego z najpopularniejszych i najchętniej wybieranych produktów. Bestseler MAOAM teraz również w limitowanej odsłonie o smaku czerwonego i zielonego jabłka. Ten unikalny wśród gum rozpuszczalnych produkt, dostępny jest tylko w ofercie MAOAM. Nowy Kracher sprzedawany jest w przyciągającym uwagę opakowaniu, przez co wyróżnia […]
Zgodnie z obietnicami, Intermarché prężnie rozwija działalność w Zielonej Górze. 16 maja br. (czwartek) miało miejsce otwarcie trzeciego supermarketu sieci w mieście. Klientów w dniu otwarcia przywitały specjalne atrakcje i rabaty. Nowa placówka mieści się przy ul. Makowej 14, a jej właścicielem jest Marcin Rusiniak – menadżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu, który jest również właścicielem dwóch wcześniej otwartych sklepów. W ciągu trzech miesięcy sieć supermarketów spożywczych Intermarché otworzyła trzy nowe placówki w Zielonej Górze […]
Marka HIT wzmacnia obecność w kategorii lodów. Oprócz dostępnego w sieci Żabka wariantu na patyku, od maja br. w sklepach Lidl można kupić lody HIT w formacie Rożka. Celem poszerzenia portfolio jest urozmaicenie oferty, a także dotarcie do nowej grupy konsumentów. Lody HIT od Bahlsen Kolejny w portfolio firmy Bahlsen lód impulsowy HIT został przygotowany w oparciu o recepturę wykorzystaną w wariancie na patyku, a więc połączenie kakaowej i ciasteczkowej masy nawiązujących do głównych komponentów […]
W połowie kwietnia cena tony kakao na światowych giełdach przekroczyła 11 tys. dolarów, a jeszcze niedawno eksperci zastanawiali się, czy przebije poziom 7 tys. Później trochę wyhamowała, ale obecnie ponownie wraca do wysokich poziomów. Zdaniem znawców tematu, nic nie wskazuje na to, żeby to był koniec trendu wzrostowego. Według niektórych ekspertów, jeszcze w tym roku tona kakao może kosztować ponad 13 tys. dolarów, a być może nawet – blisko 15 tys. dolarów. Do tego prognozuje […]
W I kwartale 2024 r. przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 6,7 mld zł i były o 20,3% wyższe niż w I kw. 2023 r. Na koniec marca 2024 r. sieć posiadała 2438 sklepów, o 228 więcej niż rok wcześniej. Nakłady inwestycyjne przeznaczone na rozwój firmy wyniosły 330 mln zł. Zatrudnienie w Grupie Dino zwiększyło się do 42,4 tys. pracowników. W I kw. sieć Dino uruchomiła 32 nowe markety. Na koniec marca 2024 r. w […]
6. Kongres Nowoczesnej Dystrybucji odbędzie się 20 maja 2024 r. w hotelu Sofitel Warsaw Victoria. W wydarzeniu wezmą udział liderzy sektorów: handlu, przetwórstwa i dystrybucji, przedstawiciele administracji państwowej oraz znakomici eksperci z Polski i zagranicy. Prezesi i członkowie zarządów międzynarodowych koncernów handlowych omówią najważniejsze wyzwania i prognozy dla handlu w ramach kluczowych obszarów jakimi są: bezpieczeństwo energetyczne, rynek rolno-spożywczy, polityka customer experience, procesy legislacyjne, rozwiązania pro-środowiskowe, digitalizacja i rynek pracy. Uroczystego otwarcia kongresu dokona Renata […]