PizzaPortal.pl – pierwszy w Polsce serwis umożliwiający zamawianie jedzenia online, należy do Glovo – najpopularniejszego hiszpańskiego agregatora założonego w 2015 roku w Barcelonie. Glovo to obecnie najszybciej rozwijający się gracz na rynku dostaw jedzenia, prowadzący działalność w 26 krajach. Dotychczasowy właściciel PizzaPortal.pl AmRest Holdings 13 sierpnia br. zbył 100 proc. udziałów w PizzaPortal.pl za łączną kwotę 30 mln EUR plus 5 mln EUR kwoty warunkowej („earn-out”). Serwis PizzaPortal.pl po pierwszych latach bardzo intensywnego rozwoju zaczął […]
Systemy IT
Sieć sklepów Netto kończy prace nad wdrożeniem na polskim rynku nowej aplikacji, której celem jest walka z marnowaniem żywnością. Aplikacja jest kolejnym krokiem, który ma pomóc w przeciwdziałaniu zjawisku masowego wyrzucania produktów, które nadają się do spożycia. „Nie marnujemy żywności” to nazwa nowej aplikacji, która już w tej chwili jest dostępna dla klientów sklepów App Store oraz Google Play. Aplikacja została stworzona przez programistów w Danii we współpracy z duńskim bankiem żywnościowym Fødevarebanken. Doskonale sprawdziła […]
Od grudnia br. w ponad 630 sklepach sieci Lidl w całej Polsce klienci mogą szybko i wygodnie zapłacić za zakupy BLIKIEM. Dzięki temu wdrożeniu sieć akceptacji BLIKA zwiększyła się do 235 tys. punktów handlowo-usługowych oraz 350 tys. terminali płatniczych. Lidl Polska posiada aktualnie ponad 630 sklepów, zatrudniając przy tym ponad 17 tys. pracowników. Od grudnia br. roku klienci Lidla mogą płacić za zakupy BLIKIEM, korzystając z aplikacji mobilnej swojego banku. – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl […]
Klienci wszystkich sklepów pod szyldem Carrefour w Polsce mogą dokonywać płatności za pomocą aplikacji mobilnej Android Pay™. To nowoczesne rozwiązanie umożliwia łatwe i szybkie zakupy przy użyciu smartfona. W ponad 800 sklepach Carrefour w Polsce klienci mogą już płacić za zakupy przy wykorzystaniu płatności mobilnych od Google – Android Pay. Aby dokonać płatności mobilnych, należy pobrać aplikację Android Pay ze sklepu Google Play, a następnie dodać do aplikacji swoją kartę kredytową lub debetową. Wszyscy posiadacze […]
Philips Lighting zaprezentował zintegrowany system oświetlenia Indoor Positioning podczas tegorocznej edycji kongresu Poland & CEE Retail Summit. Pozwala on na komunikowanie się sklepu z klientem za pośrednictwem inteligentnego oświetlenia LED, przynosząc korzyści obu stronom. System wykorzystuje zainstalowane w sklepie inteligentne oświetlenie LED, które za pośrednictwem specjalnej aplikacji umożliwia przekazywanie klientom informacji na ich smartfony. Przekaz dobierany jest na podstawie lokalizacji, w jakiej znajduje się w danym momencie kupujący. W wyniku komunikacji między aplikacją a oświetleniem, […]
Z początkiem lutego br. wystartowała nowa strona internetowa firmy Profi. Zmienił się wygląd i układ treści oraz dołączone zostały nowe funkcjonalności. Nowa witryna to efekt dynamicznego rozwoju firmy, która od kilu lat sukcesywnie poszerza gamy istniejących produktów oraz wchodzi w nowe kategorie rynkowe. Nowa strona to odświeżony sposób prezentacji wszystkich produktów Profi oraz większa ilość informacji, zdjęć, grafik i filmów video. Strona wzbogacona jest o poradniczy blog, pod hasłem „Odzyskaj dzień”, którego narratorem jest rodzina Zabieganych. Strona […]
Multichannel, omnichannel, grywalizacja, sprzedaż mobilna, social media, showrooming, Big Data. To tylko niektóre z trendów, jakie pojawiły się wraz z rozwojem sprzedaży detalicznej. Digitalizacja rynku sprawiła, że właściciele sklepów muszą zmienić swoje podejście do procesu sprzedaży. Aby nadążać za wyzwaniami rynku warto pomyśleć o nowoczesnym oprogramowaniu do zarządzania sprzedażą detaliczną. Jak kupuje współczesny klient? Proces zakupowy znacząco się zmienił. Zmieniły się oczekiwania klientów. Wymagają oni więcej, nie tylko od samego produktu, ale również od obsługi […]
Wraz z rozwojem nowych kanałów komunikacji i wzrostem świadomości ich potencjału wśród użytkowników Internetu, rośnie znaczenie zastosowania mediów społecznościowych w zakresie obsługi klientów. Teleperformance Polska, jeden z pierwszych contact centers w Polsce, rozwija kompetencje w obsłudze klienta za pośrednictwem serwisów, takich jak Facebook czy Twitter, co ma przełożenie na poziom satysfakcji klienta. Pierwszymi klientami polskiego oddziału Teleperformance w tym zakresie są międzynarodowe korporacje z branży IT i FMCG. W Polsce dostęp do Internetu ma 2/3 […]
Zapraszamy na bezpłatną konferencję Retail GigaCon, która odbędzie się 5 grudnia w Hotelu Courtyard Warszawie. Konferencja ma na celu przegląd najnowszych rozwiązań technologicznych dla skutecznego zarządzania logistyką i sprzedażą. W trakcie wydarzenia poruszone zostaną tematy dotyczące rozwoju sektora sprzedaży detalicznej oraz strategii i innowacyjnych rozwiązań mających wpływ na jego rozwój. Proponowana tematyka wykładów: bezpieczeństwo i skuteczna ochrona danych w sieci handlowych systemy zarządzania siecią sprzedaży systemy raportowania i analiz inteligentne systemy transportowe i logistyczne rozwiązania wspierające zarządzanie […]
Od 11 czerwca do 10 sierpnia klienci sklepów Carrefour płacąc kartą Visa, nagradzani są atrakcyjnymi upominkami. Zorganizowana przez Visa Europe „Promocja upominkowa Visa” prowadzona jest wyłącznie w placówkach należących lub współpracujących z Carrefour. Akcja ma na celu promowanie płatności kartami Visa w Polsce. W ramach kampanii „Promocja upominkowa Visa”, klienci Carrefour płacący dowolną kartą Visa za zakupy dokonane w sklepach oraz na „obsługowych” stacjach benzynowych Carrefour otrzymują kod, upoważniający do odbioru upominku jednego z wielu […]